כמה עולה לקנות קרם איכותי להסרת קמטים?

הסרת קמטיםאין ספק שהעולם שייך לצעירים, ולכן רבים מאתנו שואפים לאידאל של מראה פנים צעירות ללא קמטים כלל. אולם, כמובן שהקמטים יכולים להופיע עם הגיל. חשוב להבין גם מדוע הם מתקיימים – לרוב, החשיפה הממושכת לשמש לאורך השנים, היא שגורמת בסוף לאותם שקעים בפנים שלנו, כמו גם העובדה שהבעות הפנים שלנו יוצרות קמטים עם השנים. על כן, רבים מאתנו מחפשים פתרונות שונים עבור הסרת קמטים. הרוב המכריע, עדיין מבקש להצטייד בקרמים איכותיים שיוכלו לסייע להסרת הקמטים היעילה. אולם, כמובן שי שקרמים שנחשבים זולים למדי, ויש קרמים שנחשבים יקרים יותר. אז איך נדע כמה באמת עולה קרם איכותי ומה משפיע על המחיר שלו? הנה מדריך שיעזור לכם.

כך מזהים קרם איכותי

  • ללא תחושה שמנונית – חלק מהאנשים מתבלבלים לחשוב שאם העור שלהם מקבל תחושה שמנונית עקב השימוש בקרם סימן שהוא עובד – שהרי הוא משנה את הרכב הפנים שלנו, ופנים שמנוניות הן פנים עם פחות קמטים, אולם, מדובר כמובן על טעות. ככלל, בטיפולי הסרת קמטים אין שום סיבה שהעור יהפוך להיות שמנוני, ומדובר על בעיה. ככל הנראה מדובר על קרם לא איכותי שבמקום באמת לטפל בקמטים – פשוט נותן תחושה כאילו עור הפנים חלק יותר, למרות שבפועל דבר לא משתנה, וקצב הקמטים לא מאט ואף יכול להיות מואץ. חשוב להיות ערים לכך ואם שמעתם על קרמים שנותנים תחושה שמנונית, כדאי להימנע מהם.
  • מהם המרכיבים שאליהם נשים לב? – כדי לדעת שבחרתם קרם איכותי עבור הסרת קמטים במחיר הגיוני, חשוב מאד לשים לב למרכיבים שלו. בקרמים האיכותיים נוכל למצוא מרכיבים כגון פרוטאינים טבעיים, וכן בחומרים שעונים שלם, אנטיאוקסידנטים. קרמים אלו, לא מסתפקים אך ורק בתמציות טבעיות שונות או בוויטמינים, וכאמור יש בהם גם את החומרים הללו שהוכחו כחומרים שמונעים את הופעת הקמטים לאורך זמן ומאטים מאד את קצב הופעתם. לרוב, המרכיבים הללו כמובן נחשבים מורכבים יותר להפקה, ולכן הדבר מעלה את המחירים של הקרמים, אך גם הופך אותם ליעילים יותר.
  • אחוז השומן – כאשר אתם צריכים לבחור קרם עבור הסרת קמטים, חשוב לשים לב להיבטים של אחוז השומן. בעקרון, אם אחוזי השומן גבוהים זה לא בהכרח טוב, אלא אם יש לכם עור יבש וסדוק במיוחד. אם ממילא יש לכם עור שמנוני וגם קמטים, אפשר לבחור קרם איכותי עם אחוזי שומן נמוכים או אפילו ללא אחוזי שומן כלל, וקרמים שבהם יש דגש על הסוגיה של אחוזי השומן, לרוב שייכים לסדרה האיכותית.

ומה עם המחירים שלהם?

בעוד שהקרמים הזולים מוצעים לעתים במחירים כמו 50 עד 120 ש"ח, הרי שקרם איכותי באמת, צריך לעלות יותר. בקטגוריית הקרמים האיכותיים להסרה של הקמטים, נוכל לראות שהמחירים מתחילים לרוב ב170 ש"ח, ומכאן יכולים לעלות. הקרמים האיכותיים באמת לרוב יעלו בין 300 ל450 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן