כמה עולה לרכוש כדורי הרזיה?

הרזיה

הרזיהמגוון רחב של כדורים ייעודיים מאפשרים ירידה במסת הגוף. דיאטה מן הסוג הזה מומלצת עבור קהל יעד מגוון, אך עוד קודם לכן כדאי לדעת מה משפיע על טווח המחירים הממוצע בענף

שמירה על משקל גוף תקין היא צורך חיוני בשיפור איכות החיים. משקל גוף תקין מונע בעיות אורטופדיות, משפר את התחושה ומגביר את הדימוי העצמי ואת הביטחון. גברים ונשים נאלצים להתמודד כבר מגיל צעיר עם משקל עודף. עליהם להתייעץ עם רופאי משפחה ואנשי מקצוע, לאמץ תחביבים ספורטיביים ולהשקיע בפעילות גופנית, במקביל, הם יכולים להתעניין באפשרות של נטילת כדורי הרזיה.

דיאטת הרזיה היא סוג של פעילות שמטרתה להביא לירידה במסת הגוף. העיקרון המרכזי המיושם באמצעות כדורי הרזיה הוא יצירת פער בין הקלוריות הנצרכות, לבין הקלוריות המנוצלות על ידי הגוף. כדי שהדיאטה לא תגרום נזק לגוף, חשוב להקפיד על דיאטה ותזונה מאוזנת הכוללים את כל אבות המזון. בנוסף, יש מגוון רחב של כדורי הרזיה ומחירם נקבע על פי פרמטרים אחידים.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים הקובעים כמה עולים כדורי הרזיה:

א. כמות – הפרמטר הבסיסי ביותר הוא כמות הכדורים בתוך כל אריזה, חבילה או חפיסה. יש חברות שמוכרות כדורים בודדים במחירים גבוהים, לעומת חבילות של מספר כדורים גבוה במחיר יותר אטרקטיבי. הכמות היא פקטור משמעותי המשפיע על המחיר בטווח הקצר והארוך.

ב. אינטנסיביות – הבדלים בין כדורי הרזיה באים לידי ביטוי בכמות המשקל שהם מבטיחים להוריד. רוב הכדורים מציעים ירידה במשקל של עד 15 קילו בחודש, אולם יש כדורים אינטנסיביים יותר. ככל שרמת האינטנסיביות של המוצר עולה, כך צפוי גם המחיר לגדול. האיזון המומלץ הוא לרכישה של כדורים המאפשרים הרזיה איכותית לאורך זמן. אובדן דרסטי של משקל הגוף עלול לגרום נזקים בלתי הפיכים ולהביא להתפתחות של הפרעות אכילה.

ג. סוג – נהוג להבחין בין סוגים שונים של כדורים להרזיה. הסוג הראשון הוא פטל קטון, המסייע למערכת החיסונית, והסוג השני הוא אסאי הנחשב לאחד מנוגדי החימצון החזקים ביותר בטבע. הסוג השלישי כולל כדורים בשם קונג'אק גלוקומנן המכילים סיבים תזונתיים.

טווח מחירים

30 כדורים בסיסיים להרזיה של עד 20 קילו בחודש יעלו 450 ש"ח, לעומת 30 טבליות של צמח הקקטוס הודיה שעולים 290-310 ש"ח. אבקת גלוקומנאן עולה 170-190 ש"ח למשקל של 220 גרם, בעוד 90 כמוסות של אותו מרכיב יעלו 390-410 ש"ח. 100 כמוסות שורפות שומן מסוג תה ירוק יעלו 180-200 ש"ח, אך פורמולת שורף שומן של 100 כמוסות בתדירות של כדור ליום תעלה 160-190 ש"ח.

קיימת גם אפשרות של רכישת חבילת דיאטה הכוללת כדורי קונג'אק, תה דיאטה ומסטיק קקטוס במחיר של 400 ש"ח או חבילת נוער שעלותה הממוצעת 200 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן