כמה עולה לתקן מכונת תפירה?

תיקון מכונת תפירה

תיקון מכונת תפירהאם יש בבעלותכם מכונת תפירה איכותית, הרי שאתם נהנים מאד לעבוד איתה. עם זאת, כמו שיכול לקרות לעתים – המכונה הקלקלה, וכעת אתם צריכים לתקן אותה. רובנו לא יודעים כיצד לתקן אותה באופן עצמאי, ולכן עלינו לפנות לאיש מקצוע שיבצע את התיקון. התיקון עצמו ניתן תמורת תשלום, ולכן אנשים רבים תוהים, מהי עליות התיקון, ומה יכול להשפיע על המיר כלפי מעלה או מטה.

מה משפיע על מחיר התיקון?

פירמת המכונה – כמו בכל מוצר, גם מאחורי מכונות התפירה עומדת פירמה. כאשר מדובר על פירמה גדולה ומוכרת, לרוב מחיר התיקון יהיה בסיסי. עבור פירמות שכמעט ואינן מוכרות, ומייצרות מכונות תפירה מיוחדות, אפשר שעלות התיקן תהיה גבוהה יותר.

גיל המכונה – לכל מכונת תפירה יש גיל, ויש מי ששומרים על מכונת התפירה שלהם בקנאות כבר יותר מ 60 שנה. התיקון שלהן נעשה בעיקר מטעמים סנטימנטליים, אך יש לזכור שככל שהמכונה ישנה יותר, כך הבלאי שלה גבוה יותר, והתיקון מורכב, וצריך להחליף יותר חלקים, שחלקם אף נדירים יחסית – ולכן הדבר מעלה את ערך התיקון.

הציוד להחלפה – פעמים רבות, התיקון של מכונת תפירה כולל גם החלפה של ציוד ישן בחדש, פשוט משום שהישן כבר בלוי ושחוק משימוש. שימו לב שיש חלקים במכונת התפירה שקל יחסית להחליף ועלותם אינם גבוהה, אך יש חלקים יקרים יותר, ומכאן המחיר כולו עולה.

מקצועיות וניסיון – עוד פרמטר חשוב מאד שמשפיע על המחיר של תיקון מכונת תפירה, הוא הניסיון והמקצועיות של איש המקצוע. אין חולק על כך, שאיש מקצוע בעל יותר ניסיון עם יותר הצלחות, גם יכול לגבות מחיר יותר גבוה. עם זאת, טווחי המחירים אינם עצומים במקרה זה, ולכן בכל מקרה כדאי להזמין מתקן בעל ניסיון.

ומה יהיה המחיר הסופי?

קשה מאד לקבוע את מחיר התיקון למכונת תפירה, שכן יש לא מעט פרמטרים שמשפיעים על המחיר הסופי. לרוב עלות הביקור של מתקן מכונות תפירה נעה בין 150 ל 200 ש"ח, ואם מדובר על תיקון פשוט הוא לא יגבה מעבר לסכום זה ולהוצאות עבור החלפת הציוד. במקרים מורכבים, המחיר יכול להגיע גם ל700 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן