כמה עולה מבנה נייד?

אנו נמצאים בתקופה של מהפכה בעולם הדיור והנדל"ן. מדוע? משום שהיום, אנשים רבים מבינים כי מבנים ניידים הם המפתח שלהכמה עולה מבנה נייד
ם לאיכות חיים גבוהה במיוחד,ולאפשרות לקבל פתרון נוח מאד למגורים או עבודה, במחיר זול יחסית. אין ספק שביחס למבנים אחרים, מבנה נייד מחירו עדיין נחשב זול מאד, אך עדיין טווח המחירים רחב יחסית. אם כך, איך תדעו מה משפיע על המחיר של מבנה יביל? הנה כמה דברים שמשפיעים על המחיר שמומלץ בחום להכיר.

 

 

ההשפעות על המבנה הנייד

  • גודל – כמובן שאם תרצו מבנים ניידים גדולים יותר, תצטרכו לשלם עבורם יותר. זה לא רק קשור ליותר חומרים. כך למשל, במחירי ההובלה, המע"מ נקבע בין השאר גם לפי השטח במ"ר שמובילים, ויש להיות ערים לכך!
  • השטח – יש מקרים שבהם מבנה נייד מחיר יהיה נמוך למדי, וזאת מכיוון שהרקע כבר נוחה מאד להנחת המבנה ואין כמעט שום צורך לבצע עבודות מקדימות. לעומת זאת, אם הקרקע בעייתית יש לבצע עבודות הכנה מקדימות – מה שמוסיף לעלויות.
  • חיבור לתשתיות שונות – כמובן שבהתקנה של מבניה יביל, יש לזכור שצריך לחבר אותו לתשתיות. החיבור לתשתיות דורש עבודה מושקעת יחסית, וגם כאן השאלה היא עד כמה החיבור יהיה פשוט באופן יחסי – או ידרוש עבוד המורכבת יותר שתשפיע על המחיר.
  • איכות החומר – יש חומרים רבים אשר מרכיבים מבנים ניידים. כמובן שבאופן טבעי, חומרים שנחשבים איכותיים יותר ומבודדים יותר, גם יעלו יותר.

 

ומהם המחירים המקובלים בתחום?

תוכלו מצד אחד למצוא מבנה נייד מחיר זול במיוחד, במחירים שנמוכים מ10 אלף ש"ח, ומהצד השני, למצוא גם מחירים שנעים סביב רבע מיליון ש"ח. כמובן שבאמצע יש עוד טווח רחב יחסית של מחירים שאתם תוכלו לבדוק את השפעותיו על איכות המבנה שלכם, ולקבל את העסקה המשתלמת ביותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן