כמה עולה מגן אצבעות לדלת?

מגן אצבעות לדלת

לכולנו חשוב לשמור על הבריאות של הילדים הקטנים שלנו, אך אלו עקב סקרנותם, לעתים מביאים את עצמם למצבים מסוכנים. לא מעט הורים מכירים את הסיטואציה שבה הילדים מתקרבים לדלת, משחילים את האצבעות שלהם מעבר לרווח הקטן של צעיר הדלת – ואז הדלת לפתע נסגרת ישירות על האצבעות שלהם, ומתחילה מהומה. חשוב לדעת שאפשר להימנע מכל הקטסטרופה הזו, אם רק טורחים לקנות קודם כל מגן אצבעות לדלת. המגן נפרש משני הצדדים של המשקוף, ובעצם חוסם את האפשרות להשחלת האצבעות. אז כמה הוא יעלה ומה ישפיע על המחיר שלו?

מגן אצבעות לדלת

כך קובעים את העלות של המגן

  • עיצוב ונראות – תתפלאו לגלות אבל לעיצוב של מגן אצבעות לדלת יש השפעה ניכרת על המראה שלו! המגנים הזולים יותר, הם גם מגנים שיהיו בולטים במיוחד כלפי חוץ. כמובן שמגנים כאלו עלולים לפגוע בעיצוב של הבית במדיה כזו או אחרת, אבל אם הדבר פחות מפריע או שהם דווקא משתלבים – זו יכולה להיות רכישה משתלמת. כמובן שמגנים יקרים יותר מגיעים בעיצוב שקוף ייחודי, כך שהם משתלבים ואינם נראים עליו, אך מספקים הגנה מצוינת.
  • החיבור של המגן – יש כיום שתי טכניקות מרכזיות לבצע חיבור של מגן אצבעות לדלת למשקוף ולדלת. טכניקה אחרת, של המגנים הזולים יותר היא פשוט באמצעות הברגה ישירה לדלת – וזה כמובן דורש מכם לעבוד יותר, ובבוא היום אם תוציאו את המגן גם יישארו כמובן חורים – אך כמובן שהמחיר יהיה נמוך יותר. המגנים היקרים יותר מגיעים עם דבק דו צדדי חזק במיוחד. זו טכניקה שהיא פשוטה יותר ונוחה יותר – אך גם יקרה יותר.
  • האם יש אפשרות לניתוק המגן? – כשבוחרים מגן אצבעות לדלת, חשוב לדעת שיש מגנים שיעלו יותר, אך שיש בהם חלקים שאפשר לנתק מהמקום שלהם. זה יכול להיות נוח אם למשל מבצעים התקנה של דלת חדשה במקום – ולא רוצים להסיר את המגן כולו.

 

ומהם המחירים המקובלים עבור המגן?

המחיר עבור מגני אצבעות, בין אם לזווית של 110 מעלות ובין אם לזווית של 180 מעלות, יהיו לרוב בטווח המחירים שבין 100 ל250 ש"ח – תלוי כאמור בכל הפרמטרים שציינו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן