כמה עולה מגש פיצה?

פיצה הפכה בישראל למאכל שבהחלט עונה על ההגדרה "מאכל לאומי". אמנם, לא מדובר בפיתה על חומוס, פלאפל וצ'יפסלט, אבל אם צריך היה לדרג מאכלים לאומיים, אין בכלל ספק שפיצה היתה מתברגת היטב במקום השני, או מקסימום השלישי.

והאמת – שבצדק. היא טעימה, היא מזינה, אפשר להוסיף לה כמעט כל תוספת ולשדרג עוד יותר את טעמה, והכי חשוב – את כל זה מקבלים במחיר שהוא בדרך כלל לא יותר מדיי יקר, ושכמעט כל אחד יכול להרשות לעצמו (אם לא מגש פיצה – לפחות משולש אחד).

ואם כבר במחיר עסקינן, זה בדיוק זמן טוב לעשות סקירת מחירים מקיפה, שנושאה הוא "כמה עולה מגש פיצה?". אבל, הסקירה לא תעסוק רק במחירים, אלא גם במה שאתם מקבלים עבור הסכום שאתם משלמים. לאחר שתשלימו את קריאת המאמר תוכלו לדעת היכן משתלם לכם לקנות פיצה כך שתצאו ברווח גם מבחינת המחיר וגם מבחינת הטעם.

פיצה
אז… כמה עולה מגש פיצה?

בכל פיצרייה המחירים קצת אחרים. בחלק מהמקרים זה בגלל השם של הפיצרייה שכבר הולך לפניה ומביא לכך שלקוחות משלמים לא רק על איכות אלא גם על מיתוג, בחלק מהמקרים זה ללא שום דיבה מיוחדת אלא פשוט מתוך ניסיון של בעלי הבית להרוויח קצת יותר, ובחלק מהמקרים זה מגובה בפיצה טעימה ו/או בריאה יותר, שבאמת שווה את התוספת.

הנה לפניכם רשימה חלקית, המציגה את מחירה של פיצה משפחתית במגוון פיצריות, כולל פירוט מדויק של מה שאתם מקבלים במחיר הזה:

  • פיצה פרגו – פיצה משפחתית (8 משולשים) + בקבוק שתייה (1.5 ליטר) – 70 ₪. תוספת למגש: 10 ₪. הייחוד של הפיצה: פיצה פרגו עשויה עם 100% מוצרלה טבעית, בשונה ממגוון גדול של פיצריות אחרות, שמוכרות פיצה עם תחליפי גבינה זולים, פחות טעימים ופחות בריאים. לרשת יש סניפים בכל חלקי הארץ, כך שכל אחד יכול להתקשר ולהזמין משלוח של פיצה טעימה ולא יקרה, מכל מקום בו הוא נמצא.
    עם זאת פיצה פרגו יצאה לאחרונה בתפריט טבעוני מיוחד!
  • פיצה האט – המחיר למגש פיצה משפחתית עם תוספת אחת שכלולה במחיר ובקבוק שתייה של 1.5 ליטר הוא 85 ₪. לפיצה האט יש 52 סניפים ברחבי הארץ כך שניתן להזמין משלוח מרוב המקומות. באתר הרשת לא מצוין כל מידע לגבי הגבינה בה הם עושים שימוש. ברשת ניתן להשיג פיצה ללא גלוטן.

 

  • פיצה דומינו – עוד פיצרייה ותיקה המציעה פיצה משפחתית + תוספת אחת + שתייה בבקבוק של 1.5 ליטר במחיר של 80 ₪. באתר החברה מצוין, כי בתהליך הכנת הפיצה נעשה שימוש בגבינת מוצרלה טבעית בלבד. הפיצרייה ממוקמת בפתח תקווה ולכן מהפיצה שלה יכולים ליהנות רק תושבי פתח תקווה והאזור.

 

  • פיצה טורינו – פיצרייה המפעילה סניפים בעכו, בחיפה ובקריות, ומציעה ארוחה משפחתית, הכוללת פיצה משפחתית, סלט טונה / יווני ושתייה מסדרת קוקה קולה / פיוז טי / פריגת במחיר של 84 ₪. תוספת לכל הפיצה תעלה 8 ₪ נוספים. גם כאן לא מוזכר דבר לגבי איכות הגבינה, אולם ניתן להשיג פיצה ללא גלוטן עבור הלקוחות הרגישים.

לסיכום – מחירו של מגש פיצה בתוספת בקבוק שתייה של חצי ליטר הוא די דומה בכל הפיצריות, לפחות בכל אלה שנבדקו לטובת הכתבה הנוכחית. המשמעות היא, שמבחינת מחיר זה לא כל כך משנה מהיכן בוחרים להזמין, אולם אם גם האיכות והטעם חשובים לכם – כדאי שתיקחו בחשבון שיקולים נוספים (כמו למשל שימוש בגבינת מוצרלה אמיתית).

אז עשו את השיקולים שלכם, במקום ובזמן הנכון, והעיקר שיהיה לכם בהנאה ובתיאבון!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן