כמה עולה מדפים לבית?

אי אפשר לעצב כיום את הבית ללא שימוש במדפים. המדפים מהווים פתרון מעולה משום שהם לא תופסים מקום רב, והם עושים שימוש נכון מאד בשטח על הקיר – שימוש שלעתים קרובות אנו מתעלמים מהפוטנציאל העצום שלו. באופן כללי, כאשר רוכשים מדפים לבית, מדובר על פתרון שהוא אף זול ביחס לפתרונות אחסון אחרים. למרות זאת, יש כמובן הבדלים משמעותיים במחירי המדפים, וחשוב לכם לדעת מניין הם נובעים. להלן כל הקריטריונים, אשר משפיעים על מחיר המדפים שאתם תקנו.

מדפים
מדפים

 לפי מה קובעים את מחיר המדפים?

  • חומר הגלם – בראש ובראשונה, המחיר של מדפים לבית נקבע לפי החומר שממנו הם עשויים. ככל שמדובר על חומר שהוא איכותי יותר ועמיד יותר, כך מחיר המדפים יעלה באופן קבוע. מבחינה זו, ברור שמדפים שונים שעשויים מעץ מלא יהיו יקרים יותר, שכן מדובר על חומר עמיד מאד ביחס לחומרים אחרים.
  • התקנה – כאשר אתם רוכשים את המדפים, כדאי זכור שבחלק המקרים, המקום שמשווק את המדפים מוכן גם לספק לכם שירותי התקנה. עם זאת, מדובר כמובן על דמי התקנה שיכולים להוות תוספת למחיר.
  • היכן רוכשים? – ברוב המכריע של המקרים, יש גם חשיבות למקום שממנו רוכשים את המדפים. לרוב, מדפים לבית ברשתות הגדולות יהיו זולים יותר מאשר דרך נגריות פרטיות יש לזכור שרשת גדולה, יכולה גם להרשות לעצמה מבצעים מעת לעת. עם זאת, יש כמובן שיקול נוסף.
  • התאמה אישית – זה בעצם הקריטריון שמשלים את המיקום. אמנם בנגריות פרטיות המחיר של המדפים הוא גבוה יותר, אבל יש גם יותר אפשרויות להתאמה אישית של המדפים לצרכים שלכם, ועל כן יש להתחשב בכך.

ואיך קובעים את המחיר בסוף?

כאמור, הפרשי המחירים הם משמעותיים למדי. המדפים הזולים הם במחירים שנעים בין 30 ל50 ש"ח. מדפים ממוצעים בין 70 ל110 ש"ח, וכמובן שיש מדפים איכותיים מאד ויקרים יותר שיכולים להגיע למחיר של 170 ש"ח למדף.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן