כמה עולה מדפסת איכותית?

מדפסת לייזר

המדפסת הביתית, מוצר מוכר ואהוב. מדפסת ביתית היא מוצר צריכה בסיסי כמעט כל בית אב בארץ. בשל מחירן ההולך ופוחת, והתועלת הרבה בהחזקתן על פני הדפסה בבתי דפוס שונים, רכישת והחזקת מדפסת ביתית היא כבר מזמן חלק מהשיח היום יומי במדינות מערביות מפותחות. סוגים שונים של מדפסות קיימים בשוק ביניהם מדפסת הלייזר, מדפסת הפועלת על עיקרון של הזרקת דיו ומדפסות, מדפסות רשת, מדפסות LED (שהן המדפסות המתקדמות והחדישות ביותר הקיימות בשוק) ומדפסות משולבות עם פונקציות נוספות, כמו פקס, מכשיר צילום וסורק מובנים בתוך מכשיר המדפסת. מדפסת איכותית נמדדת בפונקציות שהיא מכילה בתוכה, באיכות ההדפסה, במהירותה ובמחיר שלה אל מול התפוקה. בשורות הבאות נמנה ונפרט אודות מספר סוגים של מדפסות ונשתדל גם לתת לכם מדד לגבי מחירן. בסוף הקריאה, אנחנו מקווים שיהיה לכם מושג קצת יותר קל לגבי איזו מדפסת מתאימה לכם באופן אישי.

אילו סוגי מדפסות איכותיות קיימות בשוק וכמה הם יעלו לכם?

• מדפסת הזרקת דיו – מדפסת איכותית זו היא מדפסת הפועלת על עיקרון של הדפסה בשיטה של "הזרקת" דיו על ידי רשת מזרקים המתיזים את טיפות הדיו הקטנות אל הנייר. מדפסת זו מומלצת עבור מי שמדפיס בעיקר תמונות וקבצי גרפיקה שכן האיכות המתקבלת מההדפסה היא גבוהה ביותר. בנוסף, מבין המדפסות הקיימות, זו היא המדפסת הזולה ביותר והיא תעלה לכם החל מ-330 שקלים (ללא ראש הדיו שעליכם לרכוש מדי פעם בפעם).
• מדפסת לייזר – לעומת זו הפועלת על עיקרון הזרקת הדיו, מתאימה בעיקר למי שמדפיס מלל, והרבה ממנו. מדפסת הלייזר מבצעת את פעולה ההדפסה במהירות וביעילות, וגם טונר הצבע שלה עולה באופן יחסי (לכמותו) פחות מראש הדיו למדפסת הדיו. מדפסת לייזר שכזו תעלה החל מ-800 שקלים.
• מדפסת LED – מדפסת ה-LED היא המדפסת המשוכללת ביותר בשוק כיום והיא פועלת על בסיס פליטת אור ככוח מניע להדפסה. מחירה של מדפסת איכותית זו מתחיל מ-1880 שקלים אך מספק הדפסות מהירות ביותר באיכות הטובה ביותר.

מדפסת לייזר

בכל סכום שאתם מוכנים להשקיע, מומלץ שתפנו אל החנות האמינה ביותר שאתם מכירים

מדפסת לייזר או דיו, מדפסת LED או מדפסת רשת, איזו בחירה שלא תקבלו, עשו זאת תוך התחשבות במאפייני המדפסת לצד המחיר שבו היא מוצעת. לא שווה לרכוש מדפסת איכותית להדפסת תמונות גרפיות (גם אם היא הזולה ביותר) אם השימוש העיקרי שלכם בה יהיה הדפסת כמויות גדולות של דפי מלל. בנוסף, אם המטרה העיקרית שלכם היא לחסוך בעלויות, שימו לב גם למחיר הטונר או ראש הדיו שחובה לרכוש אחת לכמה זמן בנוסף למחיר המדפסת. כך או כך, מומלץ שתפנו לחברה שמבינה במדפסות ומחזיקה במגוון סוגים, כך שתוכל להמליץ לכם על סוג המדפיס המתאים עבורכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן