כמה עולה מזגן מיני מרכזי מיצובישי?

מזגן מיני מרכזי מיצובישי

האם אתם מחפשים פתרון נוח לחימום וקירור של הבית שלכם לאורך כל עונות השנה? אם כך, אתם צריכים מזגן מיני מרכזי מיצובישי! מזגן מיני מרכזי נקרא כך משום שהוא יכול לשלוט על הטמפרטורה בכל חדרי הבית. הוא נקרא מיני, משום שהוא מתאים לרוב לדירות, בעוד שמזגן מרכזי רגיל יכול להתאים למקומות גדולים יותר כמו למשל מרכזים מסחריים, משרדים, וכיו"ב. מכל מקום, כשאתם ניגשים לקנות את המזגן, כמובן שסוגיית המחיר תעלה בראשכם. אז מה ישפיע על המחיר של מזגן מיני מרכזי מיצובישי?

התכונות של מזגן מיני מרכזי מיצובישי שחשוב לקחת בחשבון:

● האם זה מזגן אינוורטר? – כשאתם רוכשים מזגן מיני מרכזי מיצובישי, שימו לב האם מדובר על מזגן אינוורטר. היתרון הניכר של מזגן אינוורטר על פני מזגנים אחרים, הוא בכך שזהו מזגן חסכוני יחסית בצריכת החשמל שלו, עם פיזור טמפרטורה מצוין, והוא נחשב ליעיל מבין המזגנים. עם זאת, כמובן שהמחיר של מזגן אינוורטר הוא גבוה יותר מאשר מזגנים אחרים בקטגוריה – וחשוב לקחת זאת בחשבון בחישוב הסופי.
● מהו הדירוג האנרגטי של המזגן? – לכל מזגן באשר הוא, וגם למזגן מיני מרכזי מיצובישי יש דירוג אנרגטי מסוים מA עד G. ככל שהדירוג האנרגטי של המזגן גבוה יותר (A הוא הדירוג הגבוה ביותר), כך אפשר לצפות לכך שצריכת החשמל של המזגן תהיה חסכונית יותר, ואנו נקבל חשבון חשמל נמוך יותר באופן יחסי. עם זאת, ככל שהדירוג האנרגטי גבוה יותר, כך המחיר של המזגן יעלה בהתאם.
● מקדם יעילות – לכל מזגן מיני מרכזי יש סעיף שנקרא מקדם יעילות בקירור ומקדם יעילות בחימום. מקדם היעילות נמדד ביחידות COP, וככל שהוא גבוה יותר – כך המזגן נחשב לאיכותי יותר, והוא שולט על הטמפרטורה מהר יותר. גם כאן, ככל שמקדם היעילות הוא גבוה יותר – כך גם המחיר של המזגן יעלה.

ומה החשבון הסופי?

אם אתם רוצים לקנות מזגן מיני מרכזי מיצובישי, צפו לטווח המחירים הבא: המחירים הנמוכים יהיו בין 4,000 ל7,000 ש"ח. המחירים הממוצעים הם עד 10 אלף ש"ח, וישנם גם מזגנים בקטגוריה היקרה יותר, שיכולים להגיע גם לכדי 15 אלף ש"ח.

מזגן מיני מרכזי מיצובישי

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן