כמה עולה מזגן מיצובישי

מזגני מיצובישי – המזגנים האיכותיים בשוק בטכנולוגיית אינוורטר

מדינת ישראל היא מדינה שהמכשיר ההכרחי ביותר בכל מבנה בה הוא מזגן. אנחנו אוהבים לחשוב על עצמנו כעל וילה בג'ונגל – אך אין ספק שבכל הנוגע למזג האוויר אנחנו עמוק בתוך ג'ונגל המזרח התיכון החם והלח. הטמפרטורות בישראל, החל מחודש אפריל-מאי ועד אוקטובר, מגיעה בממוצע ליותר משלושים מעלות, כשלאורך רצועת החוף מגיעים אחוזי הלחות ליותר מ-50% על בסיס קבוע. המצב שנוצר מכך הוא פשוט – כל בית או בית עסק ישראלי חייב מזגן איכותי שיאפשר את החיים התקינים שלנו בלי החום והלחות המעיקים כל כך. בהקשר זה – הבחירה האיכותית ביותר בענף המזגנים הישראלי והעולמי היא מזגן מיצובישי. מיצובישי היא, כפי שכולנו בטח יודעים, אחת מחברות האלקטרוניקה והתעשייה הגדולות בעולם – המייצרת ספקטרום רחב של מוצרים, ממכוניות ועד מזגנים. בכל הנוגע לתחום המזגנים – מיצובישי היא אחת היצרניות הגדולות בעולם וככל הנראה גם האיכותית שבהן. איכות מזגן נמדדת בכמה וכמה פרמטרים – המזגן עצמו צריך להיות חזק ועמיד, במיוחד בתנאי עבודה רצופים כפי שנדרש בישראל החמה, ולחסוך בעלויות חשמל יקרות במיוחד. מזגני מיצובישי הם המזגנים המובילים בעולם בטכנולוגיית אינוורטר – טכנולוגיה שבה מדחס המזגן משנה את מהירות העבודה שלו, וכך הוא שומר על טמפרטורה קבועה בחדר בלי לכבות ולהדליק את עצמו. טכנולוגיה זו מבטיחה מיזוג איכותי של החדר, בשילוב עם חיסכון בחשמל (בשל הפסקת הכיבוי וההדלקה התכופים של המדחס). מזגני אינוורטר הם, למרבה הצער, מזגנים יקרים מעט יותר מהמזגנים הממוצעים, וחשוב שנבין גם כמה המזגנים האיכותיים ביותר בשוק – מזגנים מבית מיצובישי – עולים לנו.

כמה עולה מזגן מיצובישי? סוגי מזגנים שונים ומחירים ממוצעים

  • חברת מיצובישי מציעה לנו מגוון רחב למדי של מזגנים – ממזגנים עיליים המתאימים לחדר ועד מזגנים מרכזיים או מיני מרכזיים לחדרים גדולים במיוחד. נתחיל במוצרים הבסיסיים יותר. מזגן מיצובישי עילי שמתאים למיזוג איכותי של חדר בגודל ממוצע יעלה לנו 4,500 ₪ לכל הפחות לדגם הבסיסי ביותר. ככל שנעלה בכוח המזגן, באיכותו ובתכונות שלו – נסתכל על מחירים המגיעים לאזור ה-10,000 ₪ למזגן עילי. חשוב להדגיש שטווח המחירים הזה הוא רחב במיוחד בשל הווריאציות השונות שחברת מיצובישי מכניסה בכל מזגן – בהתאם לאופי השימוש בו ובהתאם לכוח העבודה שלו באופן רצוף. מזגן שמחירו 5,000 ₪ יכול להיות מזגן איכותי בדיוק כמו מזגן שמחירו 12,000 ₪ – גם אם שניהם מזגנים עיליים מבית מיצובישי – אך אופי העבודה שלהם שונה וחשוב להבין קודם כל מה היקף העבודה שאליו המזגן יידרש.
  • בכל הנוגע למזגנים עיליים חזקים יותר, מיצובישי מציעה כמה וכמה מוצרים באיכות גבוהה מאוד. ניתן למצוא מזגן עילי נתלה מהתקרה מבית מיצובישי, המתאים לקירור של חדרים גדולים במיוחד ומרחבי עבודה בהם נמצאת כמות גדולה של אנשים – במחיר של 13,000 ₪.
  • מזגנים מיני מרכזיים הם מזגנים המתאימים למיזוג של חללים גדולים מאוד, או למיזוג משולב של כמה וכמה חדרים תחת מזגן אחד בלי שליטה פרטנית של כל חדר במיזוגו. מזגנים אלה הם מטבעם מזגנים יקרים יותר מהמזגן העילי – ומזגנים מיני מרכזיים של מיצובישי לא כל שכן. ניתן למצוא מזגנים מיני מרכזיים של מיצובישי בטווח מחירים של 24,000-30,000 ₪ בהתאם לדגם ולעוצמת המזגן.

לבית או לעסק – המזגן האיכותי ביותר מבית מיצובישי

בחירה במזגן מיצובישי היא בחירה במזגן האיכותי ביותר שניתן למצוא לימי הקיץ החמים. בארץ חמה כמו שלנו – מדובר בלא פחות מבחירה הכרחית. עם זאת, חשוב שתבינו את הצורך המדויק שלכם במזגן – ותבחרו באופציה הנכונה עבורכם הן מבחינת שימוש והן מבחינה כלכלית.

 

תודה לחברת אמ. מ.ק.מ. מיזוג אויר בע"מ על העזרה בעריכת המאמר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן