כמה עולה מיני בר?

מיני בר

מים הם נוזל החיים, וחיוני שכולנו – מבוגרים וילדים כאחד – נצרוך ממנו את הכמויות הנדרשות בכל יום. בעבר, רבים היו משתמשים במתקני מים שהכילו בקבוקים גדולים אשר דרשו החלפה בכל עת שהמים נגמרו. הצורך בפעולה פיזית מאומצת היווה טרחה, מה שהוביל לכך שכיום רבים בוחרים מיני בר, שהוא תחליף מצוין הן למי ברז והן למתקני מים.

עיצוב ומחיר

לדגמים שונים של מיני בר יש תגיות מחיר שנבדלות זו מזו בשל עיצוב שונה, מערכות סינון כאלו ואחרות וגורמים אחרים שמשפיעים על מחירם. תחילה בחרו את העיצוב בו אתם מעוניינים ובדקו האם הוא ייכנס בצורה נוחה למקום שייעדתם למכשיר, ואל תשכחו לערוך השוואת מחירים של דגמים זהים בין מקומות שונים – זה יכול לחסוך לכם כסף רב.
המחירים של מכונת מים מיני בר נעים מ- 570 ש"ח ל- 3,120 ש"ח ותלוי על איכות המוצרים שמהם המכשיר מורכב ותחולת חייו המצופה. בנוסף, מחיר מיני בר יכול להתייקר עם הוא מגיע עם חבילת תחזוקה הכוללת מסננים וביטוח.
שתיית מים נקיים ובריאים היא חשובה מאין כמוה, ובכל הנוגע למיני ברים, יש לשים לב למספר פרמטרים חשובים כדי להבטיח את הבריאות שלכם ושל אהוביכם.

בחירת מיני בר בדרך החכמה

כיום ישנם דגמים רבים של מיני בר שאמורים לספק לנו מים חמים וקרים לפי דרישה, ואלו הדברים שתצטרכו לבדוק לפני שתחליטו על דגם כזה או אחר:

מפרט טכני

לכל דגם של מיני בר ישנו מפרט טכני שונה שגורם לו לפעול בדרך ייחודית משלו. חשוב לבדוק את המפרט של המים החמים והקרים, את זמן החימום והקירור, וכן אילו פונקציות נוספות יש לדגמים השונים. בחלק מהדגמים, למשל, ישנו כפתור מיוחד שנועד לחמם את המים, בעוד שבאחרים החימום דורש פעולות מורכבות יותר. הגדירו את הצרכים שלכם מראש וחפשו דגמים שמתאימים להם.

הספק חשמלי

לכל דגם של מיני בר יש הספק חשמלי אחר: חלקם דורשים מעט חשמל ולכן נחשבים חסכוניים והשאר, המורכבים יותר, דורשים יותר חשמל. ההספק הזה יכול לנוע בין 500W ל-W3,000, ולכן חשוב לבדוק את דרישות החשמל לפני שעושים החלטה. רכישה של דגם שצורך חשמל רב עלולה לגרום לעלויות החשמל להאמיר ולהוצאות החודשיות לגדול.

עמידה בתקנים

ישנם תקני בטיחות ישראליים ובינלאומיים, ומומלץ לבדוק האם כל דגם בו אתם מעוניינים עומד בהם. צעד זה יאפשר לשמור על הבטיחות שלכם ושל בני משפחתכם ולמנוע תקריות לא נעימות שעלולות להיווצר בגלל אי עמידה בתקנים.

מערכת סינון

סינון תקין של המים הוא חיוני, ולכן חשוב לבדוק איזו מערכת סינון יש למיני בר בו אתם מעוניינים. בדקו את פרק הזמן הנדרש להחלפת הסנן, האם יש בדיקות תקופתיות עבורו ומה ניתן לעשות כדי לשמור עליו ועל המים נקיים ככל האפשר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן