כמה עולה מיני סטפר?

סטפר הוא מכשיר כושר אידיאלי לשימוש בתוך הבית, בחצר, בגינה או במרפסת. מיני סטפר עובד כמעט על כל השרירים בפלג הגוף העליון והתחתון וניתן להשתמש בו גם לצורך שיפור ביצועים אירוביים ואנאירוביים.

סטפר הוא מכשיר כושר המתאים לגברים ונשים בכל הגילאים וניתן לשלב את הפעילות איתו עם האזנה למוזיקה, צפייה בטלוויזיה וכדומה.
ברכישת סטפר מחיר הוא רק חלק מסל היתרונות. מכשירי כושר ביתיים חוסכים זמן והוצאות ומבטיחים ביצוע פעילות ביתית גם במהלך השגרה. השאלה העיקרית היא כיצד רוכשים מיני סטפר במחיר אטרקטיבי ומה משפיע על העלות הסופית.

גורמים המשפיעים על המחיר

הנה כמה פרמטרים הקובעים כמה עולה מיני סטפר:
א. הידראוליקה – מיני סטפר מודרני כולל מנגנון הידראולי ונוח לשימוש. מנגנון כזה מונע עומס על הברכיים ומאפשר מנח אידיאלי של כף הרגל.
ב. עזרים דיגיטליים – מומלץ לרכוש מיני סטפר עם צג המראה את משך הזמן של האימון, עוזר בספירת צעדים ואף מציג את קצב שריפת הקלוריות. באמצעות עזרים דיגיטליים ניתן לעקוב אחר גרף השיפור האישי ולשמור על תהליך עקבי של התקדמות.
ג. גומיות – מיני סטפר עם גומיות מיועד לאימון אירובי ולעיצוב של פלג הגוף העליון. העבודה על מכשיר כזה שקטה ונוחה והוא מתאים למשקל מקסימאלי של עד 100 ק"ג.
ד. מידות – רצוי להשוות בין סטפר לבין מיני סטפר לפי מידות ולהתייחס בעיקר לנתונים המצביעים על גובה, אורך ורוחב. מיני סטפר גדול מיועד למבוגרים ויכול לעזור גם לקשישים.

טווח מחירים

ברכישת מיני סטפר מחיר יכול להיות מושפע מכל הפרמטרים המופיעים לעיל. יחד עם זאת, באופן עקרוני ניתן לזהות טווח מחירים של 200-500 ש"ח עבור מיני סטפר לפיתוח סיבולת לב ריאה, לחיזוק שרירי הרגליים והידיים וגם לחיטוב ועיצוב האגן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן