כמה עולה מכונת שרינק?

מכונת שרינק הינה מכונה האורזת מוצרים שונים במעטפת ניילון

מכונת שרינק הינה מכונה המשמשת במגזר הקמעוני ובתעשייה לשם אריזת מוצרים בצורה יעילה וקלה, עם אפשרות פתיחה מהירה. מכונות אלה יכולות לארוז מגוון מוצרים במעטפת ניילון בדרגות עובי ושקיפות שונות, ומחירן מושפע ממגוון פרמטרים.
אז מה משפיע על מחיר מכונת שרינק וכמה היא עולה?
• חשמלית או ידנית: מכונות שרינק מגיעות בדגמים חשמליים או בדגמים ידניים, אשר כמובן מחירם זול יותר מהחשמליים. דגמים חשמליים אורזים את המוצרים באופן אוטומטי, בעוד שהדגמים הידניים לרוב דורשים אריזה של כל מוצר בנפרד באופן ידני, ולכן במידה ומעוניינים במכונה יעילה אשר תחסוך לנו זמן עבודה רב, עדיף לבחור במכונה חשמלית, למרות העלייה במחיר.
• מהירות: מהירותה של מכונת שרינק יכול להשתנות רבות, לפי סוג הדגם, כאשר הדגמים המהירים יותר יעלו כמובן יקר יותר. מלבד סוג הדגם, גם המהירות בה אנו מפעילים את המכונה משפיעה על ההוצאות, כאשר ככל שהמכונה עובדת בצורה מהירה יותר כך ההוצאות על הפעלתה יגדלו.
• גודל ופונקציונאליות: מכונות שרינק מגיעות במגוון גדלים, אשר נועדו לתת מענה לאריזת מגוון גדול ככל האפשר של מוצרים. לרוב, מכונות גדולות יוכלו לארוז גם מוצרים קטנים ביעילות, כך שבמקרים רבים עדיף לבעל עסק לרכוש דווקא מכונה גדולה. למרות זאת, ככל שהמכונה גדולה יותר, כך עולה גם מחירה, בעיקר כאשר יש לה את היכולת לארוז במגוון גדלים רחב. כמו כן, המפרט הטכני של המכונה משפיע גם הוא על המחיר, ומכונות הנעזרות בטכנולוגיה משוכללת יותר להפעלתן יהיו יקרות יותר.
• מצב מכאני: פער המחיר בין מכונת שרינק חדשה לבין מכונת שרינק משומשת יכול להגיע לעשרות אחוזים ולחסוך לנו הוצאות רבות ברכישת המכונה, אולם חשוב שהמכונה שנרכוש תתאים לצרכינו בכדי שלא נסבול מהוצאות מיותרות על הפעלתה ותחזוקה לאחר מכן.

מכונת שרינק

מחיר מכונת שרינק נע בטווח רחב ביותר, המושפע מגורמים רבים

הגורמים המשפיעים על מחיר מכונת שרינק הינם רבים ביותר, ולכן מחיר מכונה שכזאת נע בטווח רחב ביותר אשר יכול להתחיל מכמה מאות שקלים עבור הדגמים הקטנים והידניים ועד עשרות אלפי שקלים עבור הדגמים הגדולים והמתקדמים יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן