כמה עולה מנוף סיעודי

מנוף סיעודי

המנוף שמאפשר שגרה רגילה כמו כולם

בעלי מוגבלויות סובלים מאוד משגרה קשה ביותר. לא פשוט להיות על כיסא גלגלים אך עוד יותר לא פשוט כאשר ברירת המחדל בתכנון הבנייה וכל המכשירים והמתקנים השונים בהם אנו משתמשים ביום יום, כלל לא מותאמים לבעלי מוגבלויות ואפילו מעבר במסדרון יכול להיות קשה עד בלתי אפשרי. מנוף סיעודי מגשר על הפערים הללו בכך שהוא מהווה את הרגליים של הנכה, לא רק במעברים ממקום למקום אלא בפעולות בהם כיסא הגלגלים לא יעיל כמו למשל מקימה מהספה או כניסה לאמבטיה.

כמה עולה מנוף סיעודי

  • המחיר של המנוף הסיעודי יכול להשתנות מאוד לפי הביצועים שלו ולפי איכות היצרן. מנוף זול יעלה החל מ-4000 שקלים ומנופים יקרים יותר יכולים להגיע לכ-15000 שקלים ואף יותר. אחד הפרמטרים החשובים בבחירת המנוף, אלו שגם מייקרים את המחיר שלו, הוא האפשרויות שטמונות בשימוש בו.
  • יש מנופים שמיועדים לאנשים שרוצים להיות עצמאיים לחלוטין ויכולים להסתדר איתו לבד, כאשר הם מגלים קשיים בקימה ובמעבר ממקום למקום אך אינם סיעודיים לחלוטין. לעומתם יש אנשים שחייבים עזרה ממטפל ולכן השימוש בשלט רחוק אינו נחוץ. לעתים מדובר בחולים שצריכים עזרה ביציאה ממצב שכיבה בלבד כאשר מישיבה הם יכולים לקום בלי עזרה מהמנוף, לעומת אלו שצריכים עזרה בכל השלבים.
  • מנוף סיעודי ביתי ומנוף שמותאם לשימוש בבתי החולים לא יעלו את אותו המחיר. מנופים שמיועדים לשימוש בבתי חולים גדולים יותר וחזקים יותר ומיועדים למשקלים גדולים במיוחד. מנופים כאלו מותאמים לשימוש בבית חולים גם בגלל הרוחב שלהם שיכול לעבור במסדרונות ובדלתות בית החולים הרחבות שבבית ממוצע לא יצליחו לעבור.

מנוף סיעודי

האם יש מימון מצד קופות החולים?

תחום הרפואה הכרחי לשמירה על שגרת חיים תקינה ובסיסית אך המחירים הגבוהים עמם אנו נאלצים להתמודד גבוהים מאוד. גם מנוף הרמה, הכרחי ככל שיהיה, לא תמיד מתאים לכל משפחה וההוצאה הזו יכולה להיות קשה מנשוא. חשוב מאוד לבדוק עם קופת החולים את הזכאות לקבל מימון חלקי או מלא של המנוף וכך תוכלו לממן את העלות הגבוהה שלו בלי להתפשר על איכותו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן