כמה עולה מעקות זכוכית למרפסת?

מעקות זכוכית למרפסת
מעקות זכוכית למרפסת
מעקות זכוכית למרפסת

המחיר של מעקות זכוכית הוא נושא שמעסיק רבים מאתנו, בזמן שאנחנו משפצים את הבית שלנו, או בונים בית חדש. הסיבה לכך היא שכיום, יש צורך במרפסות עם מעקות מעוצבים ברמה גבוהה, ולכן ברור כי מעקה הזכוכית הוא בחירה שהיא כמעט מובנת מאליה. עם זאת, כמובן שנרצה לדעת מהו המחיר הצפוי עבור ההתקנה של המעקה. ישנם כמה דברים שמשפיעים על המחיר הסופי, ויש לקחת זאת בחשבון בעת שמזמינים את העבודה.

שימו לב להשפעות על מחירי המעקות

  • רמת העיצוב והגימור – יש הבדל משמעותי מאד בין מעקות זכוכית בעיצוב בסיסי יחסית, שנלקחו מתוך קטלוג קבוע, לבין המעקות שמעוצבים באופן אישי ובהתאמה אישית, ועם עיצוב יוקרתי מאד, לעתים בשילוב עם חומרים נוספים שהם יקרים למדי. פערי המחירים כאן הם רציניים מאד, והם יכולים להגיע גם ל30% או יותר ממחירו של מעקה זכוכית בסיסי. עם את, כמובן שהמראה הסופי הוא הרבה יותר מושך.
  • גודל – אל תשכחו כי התמחור הבסיסי ביותר של מעקות זכוכית קשור לגודל שלהם. המחיר שניתן הוא לפי מ"ר. זאת אומרת שככל שהמרפסת גדולה יותר – כך גם המעקות יהיו גדולים יותר ויקרים יותר. עם זאת, דעו שרוב המתקינים גובים בכל מקרה מחיר מינימלי עבור העבודה שלהם, כך שיש גבול להורדה במחיר אפיל ועבור מרפסות קטנות.
  • מחירי ההתקנה – קל לנו מאד לזכור שיש מחיר עבור מעקות זכוכית לכשעצמן, אבל קל לנו באותה מידה לשכוח שלרוב, אלו לא יהיו אנחנו שנתקין את המעקות במרפסת, אלא נפנה למתקינים מקצועיים, שלרוב הם גם אלו אשר יצרו את המעקה. כל מתקין מקצועי כמובן גיבה מחיר נוסף עבור עלויות ההתקנה, ואם מדובר על מתקינים מקצוענים עם יותר ניסיון, אפשר שגם המחיר שהם יגבו יהיה גבוה יותר.

אז מהם הפערים השונים במחירים?

אם נסתכל על החשבון הסופי עבור המחירים של מעקות

זכוכית, נגלה שהמחירים הנמוכים בתחום נעים בין 1,000 ל1,200 ש"ח למעקות הקטנים, ואילו המחירים היקרים ביותר עבור מרפסות גדולות ויוקרתיות, יכולים גם להגיע ל2,000 ש"ח. כמובן שי שגם טווח מחירים רחב מאד באמצע.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן