כמה עולה מערכת טיהור וסינון מים אוסמוזה הפוכה?

טיהור מים

טיהור מים הוא ללא ספק אחת הפעולות החשובות שהטכנולוגיה מאפשרת לנו לעשות. אחרי הכול, אנחנו שותים מים, מתקלחים במים, מתרחצים במים ומשתמשים במים לטובת הרבה מאוד פעולות נוספות, לרבות השקיה, הדחת כלים, הסקה, תפעול רכבים ומכונות ועוד. בגלל העובדה שמים הם הנוזל הכי חשוב בחיים, יש לסנן אותם בצורה שתהפוך אותם לראויים לשימוש, ואת זאת מערכת סינון וטיהור מים יכולה לעשות. יש מגוון רחב של מערכות טיהור וסינון מים, אולם רק מערכת סינון וטיהור שעובדת בשיטת אוסמוזה הפוכה מבצעת את התהליך בשיטה הכי טובה.

מהי מערכת טיהור וסינון מים אוסמוזה הפוכה?

מערכת אוסמוזה הפוכה, או בשמה הנוסף – מערכת פעפוע הפוך, היא מערכת שהמים עוברים דרכך ממברנה הקבועה בה, וכל החומרים שמומסים בהם נעצרים ונלכדים. בדרך זו ניתן להפיק מים מטוהרים לגמרי ברמה הגבוהה ביותר שניתן לסנן. מדובר במערכת פילטר מים המשולבת במערכות סינון מים ביתיות, ושכל אחד יכול להשיג היום אצל הרבה מאוד יצרניות.

כדאי לדעת, שאנשים רבים טוענים כי שיטת סינון המים באמצעות מערכות אוסמוזה הפוכה היא השיטה הטובה והיעילה ביותר, שמצליחה להפיק את המים הצלולים והמטוהרים ביותר. אז אם גם אתם רוצים ליהנות ממי שתייה מטוהרים לגמרי מחול, אבנית, חיידקים ושאר מזהמים – כדאי שתשקלו לרכוש מערכת סינון וטיהור מים בשיטת אוסמוזה הפוכה ולא כל מתקן אחר.

רמת הסינון של המערכת

כאמור, היום ניתן להשיג הרבה מאוד מערכות טיהור וסינון מים בשיטת אוסמוזה הפוכה, אשר כולן טובות אבל בכל זאת נבדלות ביניהן ברמת הסינון עצמה. אם אתם רוצים להשיג את הטיהור האופטימלי של המים, כדאי שתבחרו במערכת טיהור וסינון מים המסננת את המים בשלושה שלבים או יותר ודואגת שתקבלו מים מטוהרים ללא שום ממס אחר.

איך מתקינים את מערכת הטיהור?טיהור מים

מערכת טיהור וסינון מים אוסמוזה הפוכה יכולה להיות מותקנת על ברז המים הראשי, מתחת לכיור או על ברז המים הביתי עצמו. כל אחד בוחר את המערכת שמתאימה לו, ומקבל את המים הטובים ביותר לשתייה שניתן להשיג באמצעות מערכות טיהור וסינון ביתיות.

אם הגעתם עד פה וכמו רבים אחרים השתכנעתם שמערכת טיהור וסינון מים אוסמוזה הפוכה היא המערכת המתאימה עבורכם – אתם בוודאי רוצים לדעת כמה היא עולה.

אז הנה המחירים:

  • מערכת טיהור וסינון מים אוסמוזה הפוכה ביתית – 900 ₪ – 1000 ₪
  • מערכת טיהור וסינון מים אוסמוזה הפוכה תעשייתית – 6,800 ₪ – 7,100 ₪

כשאתם רוכשים את המערכת חשוב לוודא שאתם מבצעים את הרכישה מחברה מוכרת, ושאתם מקבלים אחריות מלאה על המערכת. אם אכן כך תעשו – תיהנו ממי שתייה מטוהרים ללא חשש של חיידקים או לכלוך. בהצלחה!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן