כמה עולה מערכת מצלמות אבטחה לבית או לעסק?

מצלמת אבטחה

מצלמות אבטחה הינן  מנגנון אבטחה יעיל אשר יכול להבטיח להעלות את רמת הביטחון באזור ביתכם ובית העסק שלכם באופן קל, זול ומיידי. בחירת מערך מצלמות האבטחה אשר יתאים לכם ויספק לכם את מיטב היעילות היא אינה מטלה קלה כלל הדורשת הכרות בסיסית עם מגוון המצלמות הקיימות בשוק, הכרת אזור ביתכם או בית עסקכם על מנת להבטיח מיקום נכון ואסטרטגי של המצלמות, בניית תקציב נכון ועוד.

אנו רוצים להקל עליכם מעט בבחירת מערכת מצלמות אבטחה לבית ולעסק באמצעות הסבר בסיסי על מגוון המצלמות הקיימות בשוק, יתרונן וחסרונן ומהו המחיר להתקנת מערכת מצלמות באזור הרצוי.

המצלמות הבסיסיות בשוק ומחירן

נתחיל מהסבר פשוט וזריז של כל מיני מצלמות ואפשרויות אשר המצלמות יכולות לבוא עמן.

מצלמת כיפה – מצלמה בסיסית אשר כולנו ראינו במהלך הזמן, מצלמה בצורת כיפה הפוכה, לעתים קרובות גם מוחשכת. מבין היתרונות הרבים במצלמה, היתרון הבולט הוא הצורה מאפשרת למצלמה זו להיות מותקנת ללא הגבלות רבות, ניתן למקמה על התקרה, על קיר אנכי ואף על דלפק, בנוסף הדבר מאפשר חסינות למים במידה וההתקנה מתבצעת מתחת לכיסוי קטן. מעבר לכך, לעתים קרובות לא ניתן לומר בוודאות להיכן העדשה מסתכלת, דבר המקנה יתרון פסיכולוגי על אנשים המתכננים מעשי פשיעה.

מחיר המצלמה נע בין 170 שקלים למצלמה בסיסי ועלול להגיע גם ל-5,000 שקלים בהתאם לתוספות שונות ואופציות מגוונות.

מצלמת צינור – גם כן מצלמה פופולרית ומוכרת למדי, מצלמה ארוכה אשר ניתן למקמה על קירות. מצלמה זו לעתים קרובות אינה עמידה למים ולכן מומלץ לא למקמה בחוץ (עקב גשמי חורף וסתיו) ללא כיסוי מעליה להגנה מפני המשקעים. מצלמה בסיסית ונהדרת אשר יכולה להיות מותאמת עם מגוון אופציות שונות.

מחיר המצלמה הזו גם כן מתחיל ממחיר של כ-160 שקלים למצלמה בסיסית ביותר ומגיע לסכומים של 5,000 שקלים גם כן בהתאם לאופציות ואחריות.

מצלמת איי.פי. – מצלמה אשר משדרת את פלט ההקלה ישירות לסמארטפון, המחשב הנייד או הטאבלט בהתאם לבקשתכם. אופציה מאוד נוחה אשר יכולה להתווסף למגוון מצלמות שונות.

מצלמות אלו יכולות להתחיל מ-200 שקלים ויכולות להגיע לכמה אלפי שקלים גם כן, בנוסף יש להתחשב בעובדה כי חלק מן המצלמות דורשות רכישת כתובת בתשלום חד פעמי או תשלום חודשי.

מצלמת אינפרא-אדום – מצלמות המתמחות בצילום בחושך באמצעות אינפרא-אדום, שיטה מצוינת ולא יקרה לצילום בלילה או באזורים חשוכים.

מצלמות אינפרא-אדום נעות בטווח מחירים של 350 עד 900 שקלים למצלמות בסיסיות.

מצלמה נעה – מצלמה בעלת אפשרות שליטה מרחוק באמצעות ג'ויסטיק או מקלדת, מאפשרת שליטה על זוויות צילום שונות.

מצלמות נעות מתחילות מ-200 שקלים ומגיעות ל-600 שקלים למצלמות בסיסיות ללא אפשרויות נלוות.

מצלמת אבטחה

מצלמות שונות הינן יכולות להיות משולבות עם מגוון אופציות ויכולות להגיע גם למחירים של 8,000 שקלים למצלמה, אך מומלץ לערוך בדיקה לגבי החברות השונות הקיימות ולבדוק באילו מצלמות יש הצורך. התקנה מקצועית למצלמה אחת נעה בטווח מחירים שבין 150 שקלים ועד ל-400 שקלים כתלות במיקום ההתקנה ובהאם היא מוסתרת או לא ועוד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן