כמה עולה מערכת קריוקי?

אנשים רבים מתעניינים ברכישה של מערכת קריוקי. התפקיד של המערכת הוא בעצם להשמיע בעוצמה מוגברת מנגינות מוכרות – ולאפשר לאנשים לשיר עם הרמקולים, כשהם רואים את המילים שמוקרנות על המסך. כמובן שהדבר מאפשר למי שמחזיק במערכות הללו לארגן ערבי קריוקי במגוון מקומות – במועדונים, באולמות אירועים, בחצרות, ואפילו בבתים ודירות של אנשים. השאלה האחת שאתם צריכים תמיד לשאול את עצמכם, נוגעת כמובן למחיר של מערכת הקריוקי. המחיר כיום עומד על טווח רחב במיוחד, ולכן ראוי שנחשוב מהם הפרמטרים שיכולים להעלות או להוריד את המחיר.

כל המרכיבים שישנו את המחיר של מערכת הקריוקי

●בידורית או רמקולים מוגברים – קודם כל, כשאתם בוחרים מערכת קריוקי, חשוב מאד שתשאלו את עצמכם האם אתם בוחרים במערכת שתהיה מבוססת על בידורית, או שאתם מעוניינים במערכת שתהיה מבוססת על סט של רמקולים מוגברים. מה ההבדל? בעיקר בעוצמה ובאיכות של הצליל. בידורית יכולה להיות מושלמת לאירוע קריוקי פרטיים בבתים ובחצרות של אנשים או במועדונים קטנים. לעומת זאת, רמקולים מוגברים מיועדים לאירועי קריוקי גדולים יותר, שבהם יש גם כמות רבה יותר של משתתפים. כמובן שלא תמיד יש בהכרח צורך ברמקולים המוגברים היקרים יותר – אבל לפעמים אם תסתפקו בבידורית זה עלול לפגוע בכם .עליכם לחשוב מהם ערבי הקריוקי שאתם תארגנו, ולפי זה לבחור במרכיבים המתאימים ולקבל הצעת מחיר משתלמת.

●מיקסר מובנה או בצד – עוד היבט שחשוב מאד להתייחס אליו במחיר ובבחירה של מערכת קריוקי, הוא המיקסר של המערכת. המיקסר בא לשלוט על ערוצי השמע השונים, ולאפשר לכם להוסיף אפקטים שונים. עם זאת, לא בכל מערכות הקריוקי המיקסר הוא בהכרח מרכיב נפרד, ולעתים הוא מהווה למשל חלק מהבידורית במערכת. מתי צריך מיקסר נפרד? בעיקר אם אתם מארגנים אירועים גדולים יותר – כשמדובר על כמות גדולה של אנשים שישירו ביחד, על שליטה מכמה ערוצי שמע שונים, על הכנסה של כמה מקורות שמע וכיו"ב – אז לרוב המיקסר יהפוך את השליטה לפשוטה יותר. לעומת זאת, אם אתם מסתפקים באירועים קטנים עד בינוניים, אולי אין שום צורך במיקסר נפרד – והדבר כמובן יאפשר לכם לקבל מחיר נמוך יותר.למערכת קריוקי ניידת

●מקרן ומסך – מרכיב נוסף שחשוב מאד לזכור אותו הוא המקרן. מקרן הוא חלקי בלתי נפרד ממערכת הקריוקי, משום שבעזרתו אתם בעצם מקרינים את המילים של השיר, מה גם שאתם זקוקים למסך הולם מעבר למקרן. לכן, כשאתם בוחרים מערכת קריוקי, אל תשכחו לחשב גם את מרכיבי המקרן והמסך. לעתים אלו נמכרים בנפרד מהערכה, אבל לעתים אפשר למצוא מבצעים שונים שישלבו בין המערכת לבין המקרן והמסך.

 

מהי הצעת המחיר שאפשר לקבל על מערכת קריוקי?

מאחר שיש הרבה מאד מרכיבים שונים שאפשר לבחור או לא לבחור בהם, גם המחיר של מערכת הקריוקי יכול להשתנות. המערכת יכולה להיות בטווח של 400-600 ש"ח בלבד, בטווחים גבוהים יותר של עד 1,200 ש"ח – וישנן גם המערכות היוקרתיות יותר, לעתים יכולות גם לחצות את הרף של 2,000 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן