כמה עולה מצלמה מקצועית

מצלמה דיגיטלית

נראה כי כיום מצלמה מקצועית היא סוג של מצלמה דיגיטלית, ורק לצרכים מיוחדים מצלמים עדיין עם מצלמות בעלות סרט צילום. מצלמה מקצועית היא מצלמה אשר מצלמה דיגיטליתמיועדת לצלמים מקצועיים או לחובבים חצי מקצועיים אשר מעוניינים לשדרג את איכות הצילום שלהם. טווחי המחירים של מצלמות מקצועיות דיגיטליות נעים כיום בין כמה אלפי שקלים לבין מאות אלפי שקלים, ועל כן קשה מאד להצביע על מחיר מסויים לצורך הענין. המחיר נקבע על פי גורמים רבים, ורק לאחר שתגדירו לעצמכם את מסגרת התקציב אשר יש לכם כדאי לצאת ולבדוק את המצלמות השונות הלכה למעשה לקראת בחירת המצלמה אשר מתאימה לצרכים שלכם כמו גם לתקציב שיש לכם בענין רכישה זו.

מה משפיע על מחיר מצלמה מקצועית

מצלמה מקצועית זו הגדרה מאד רחבה והיא כוללת סוגים ודגמים שונים מיצרני מצלמות רבים. הגורמים המשפיעים על מחיר מצלמה מקצועית דיגיטלית הם:

שם היצרן – שם היצרן מאד קובע לגבי מחירי מצלמות ויש יצרנים הנחשבים למובילים בתחום המצלמות כמו ניקון, קאנון, אולימפוס וכדומה.

גודל המצלמה – גם לגודל מצלמה מקצועית יש השפעה על מחירה.

הייעוד של המצלמה – לייעוד המצלמה יש השפעה על מחירה ואם אתם מעוניינים לצלם מתחת למים או חרקים ובעלי חיים זעירים, או לצלם בעת נסיעות בספארי באפריקה או לצלם הופעות רוק בתנאי תאורה חלשים תזדקקו למצלמות שונות עם עדשות שונות והדבר ניכר במחיר.

תכונות המצלמה – זה אולי המרכיב המשמעותי ביותר במחיר המצלמה וככל שהמרכיבים משוכללים יותר יהיה מחיר המצלמה יקר יותר. לדוגמה: מצלמה עם רזולוציה גבוהה יותר תהיה יקרה יותר, מצלמה עם אפשרות לצילום וידאו תהיה יקרה יותר, מצלמה עם מהירות צילום גדולה יותר או עם מסך גדול יותר יהיו יקרות יותר וכדומה.

והמחיר

כפי שנאמר, טווחי המחירים של מצלמה דיגיטלית מקצועית מאד גדולים. אם אתם מחפשים מצלמה מקצועית לצרכים ביתיים תוכלו למצוא מגוון מצלמות איכותיות בטווחי מחירים של בין 2000 ל 5000 ₪ שיוכלו לשרת אתכם נאמנה לצרכים אלה. כמובן שניתן לרכוש מצלמות מקצועיות של ממש במחירים של 5000 ש"ח ומעלה עד לעשרות אלפי שקלים. יש לציין כי על פי רוב לעשה חלק לא מבוטל מהעלות ולכן ניתן לרכוש גוף מצלמה נפרד ועדשה בנפרד. עדשות מסוג עדשות "טלה" אותן עדשות טלסקופיות ארוכות אשר נראות על פי רוב במשחקי ספורט – עשויות להגיע בעלותן גם גם למחירים של 20 אלף ש"ח ואף יותר מכך.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן