כמה עולה מקרר גלידות?

מקררי גלידות – כלי הכרחי בעסקים שרוצים להיכנס לתחום הגלידות

ענף הגלידות הוא ענף קולינרי פופולארי במיוחד בכל רחבי העולם, ובמדינת ישראל החמה מאוד במשך רוב ימי השנה, לא כל שכן. יתרה מכך – נדמה כאילו בשנים האחרונות זוכות הגלידות לעדנה עוד יותר גדולה מאשר בעבר, כשניתן למצוא יותר ויותר חנויות ודוכנים של גלידות איכותיות במרכזי התיירות, הבילויים והתעשייה ברחבי הארץ – כפי שכל תל אביבי ממוצע ידע לספר. כל עסק שעוסק בתחום הגלידות חייב את המכשירים והמצרכים הבסיסיים למכירה איכותית של גלידות – שבראשם, כמובן, מקרר הגלידות. מקרר גלידות הוא כלי שכולנו מכירים מהביקורים שלנו בדוכני הגלידה – ומדובר למעשה במקפיא נמוך ורחב, העומד על הרצפה ומכיל מרחב למיכלי הגלידה (גסטרונומים) – כשהגודל כמובן משתנה בהתאם לצורך הלקוח. אם אתם רוצים להתחיל עסק בתחום הגלידות, השאלה שאתם כנראה שואלים את עצמכם היא כמה יעלה לכם מקרר הגלידות – שהוא כלי הכרחי לפתיחת העסק שלכם. אנחנו כאן כדי לעזור.

כמה עולה מקרר גלידות? בהתאם לדגם ולמצב המקרר

  • מקרר גלידות חדש הוא הוצאה לא קטנה כלל וכלל, אך חשוב שתזכרו שני פרטים עיקריים. הפרט האחד הוא שמדובר בהשקעה המקצועית העיקרית לפתיחת עסק בתחום הגלידות, והפרט השני הוא החשיבות של איכות מקרר הגלידות לעבודה התקינה של העסק שלכם. יש מוצרים לכל עסק שעליהם העסק לא יכול להתפשר כלל – ומקרר הגלידות לחנות גלידה הוא ללאמקרר גלידות ספק אחד מהם. בעבור מקרר חדש ואיכותי בגודל של 12 גסטרונומים, נשלם מחיר שנע בין 6,000-9,000 ₪, בהתאם לדגם המקרר והיצרן.
  • מקרר גדול יותר, המתאים לגודל של 24 גסטרונומים של גלידה, הוא הוצאה יקרה עוד יותר. בעבור מוצר חדש ואיכותי כזה צריך להשקיע בממוצע 8,000-12,000 ₪ ולעתים גם יותר – חשוב לזכור שענף מקררי הגלידות מתבסס על הצעות מחיר ולא על מחירי מדף.

יד שנייה זה לא תמיד מחוץ לתחום

בשביל לחסוך בעלות של מקרר גלידות, אפשר לבחון גם אפשרות של מקרר יד שנייה. לפני שאתם קופצים בכיסא – חשוב לזכור שקנייה של מקרר יד שנייה, שעבר שיפוץ אצל בעל מקצוע מומחה בתחום הקירור, אינו ישן מדי ומגיע מתוצרת איכותית – הוא מקרר באמינות ובאחריות גבוהות. בקנייה של מקרר יד שנייה נוכל לחסוך כמה אלפי שקלים – ולזכות במוצר איכותי לא פחות ממוצר חדש.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן