כמה עולה משקולות יד?

בעולם הכושר יש מספר סוגי אנשים, יש את המתאמנים הקלים, אלה שעובדים על המכשירים הציבוריים שמותקנים בגינות הציבוריות, יש את המתאמנים הבינוניים, משקולות יד שנרשמים למכון כושר ועושים 3-4 אימונים בשבוע, יש את המתאמנים הכבדים שהולכים כל יום למכון כושר ועובדים על פיתוח הגוף ויש את המתאמנים הביתיים, מי שרוכש משקולות יד ועובדים עליהם, בחדר שלהם, בזמן שלהם.

במאמר זה נציג בפניכם מחירים של משקולות יד וכיצד יש לרכוש משקולות, אך תחילה נסביר לכם בקצרה את ההיגיון שעומד מאחורי זה ולמה זה טוב. רכישת משקולות יד ועבודה עצמית איתן, היא מצד אחד מאוד חסכונית. במקום להשקיע מאות שקלים על מנוי כושר או להתבסס על עבודה עם מכשירים ציבוריים, אפשר לרכוש משקולות יד, לעבוד איתם בזמנכם החופשי, עם מוזיקה שאתם אוהבים, מול הטלוויזיה, והיום יש יתרון גדול שכן אפשר למצוא ביו-טיוב, המון סרטונים על תרגילים שונים. מצד שני, יש לומר, בזמן שבמכון כושר אתם יכולים לעבוד על שרירים של כל הגוף, עם משקולות יד ביתיים, תוכלו לעבוד רק על הידיים.

כיצד לקנות משקולות יד וכמה זה עולה לנו?

הכלל לגבי משקולות יד הוא שמתחילים במשקלים נמוכים. זו הבעיה עם רכישת משקולות יד. מתחילים במשקלים נמוכים, 1.5,2 אם עבדתם כבר על משקולות אתם יכולים להתחיל ב-5 ק"ג. אך אחרי כמה זמן תצטרכו לרכוש משקולות יותר כבדות. אומנם תוכלו להמשיך לעבוד עם המשקולות הקלות כמה חודשים אך בכל זאת, מדובר על הוצאה כספית.

המשקולות מתחלקות למספר סוגים. יש משקולות מצופות גומי שנחשבות קלות יותר, משקולות ברזל, ומשקולות מצופות ניאופרן. מן הסתם הברזל נחשב להרבה יותר כבד מאשר הגומי והניאופרן. המשקולות גם שונות מבחינת המבנה והאחיזה שלהן. יש משקולות עגולות ומשקולות משושה, לפני שאתם רוכשים אותן, תוודאו שהן נוחות לאחיזה, ואתם יכולים לסגור את פרק היד עליהן.

מה לגבי המחירים?

ובכן מחיר משקולות של קילו יכולה להתחיל ב-50 שקל, ישנן חנויות שמוכרות משקולות במחיר קבוע לקילו, כלומר אם המשקולת של קילו אחד עולה 50 שקל, אז שני קילו תעלה 100 וכן הלאה. חנויות מסוימות מעדיפות לתמחר את זה התאם לסוג המשקולת. מן הסתם המחירים אינם קבועים בכל מקום וכל חנות מעדיפה לתמחר את זה אחרת.

משקולות במספרים גבוהים, קרי 40-50 ק"ג, יכולים להגיע לסכומים של 400 שקל ומעלה, שוב הכל תלוי באופי התמחור של החנות ובסוג המשקולת. מה שחשוב לזכור הוא, שהתמחור הוא למשקולת אחת. ברגע שאתם מחליטים לעבוד באופן עצמאי בבית, אתם צריכים לקנות שתי משקולות, אחת לכל יד, מה שיכול להוביל לכך שעלות רכישת משקולות תגיע למאות ואף אלפי שקלים (בהנחה ואתם צריכים אחת לכמה זמן לרכוש משקולות חדשות). יש לקחת את זה בחשבון כשאתם מחליטים להתאמן בבית, באופן עצמאי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן