כמה עולה סידור פרחים לחג?

רבים בוחרים לקשט את שולחן החג שלהם בסידורי פרחים

פרחים לקישוט שולחן החג הינם חלק מהמסורות הנשמרות בקרב משפחות רבות ברחבי הארץ, ורבים בוחרים לרכוש סידורי פרחים לקראת תקופת החגים. סידורים אלו עולים סכום לא מבוטל, ובטרם אנו מתחילים בביצוע רכישות סידורים מומלץ לדעת מה משפיע על מחירם.

 מה משפיע על מחיר סידור פרחים?

  • סוג הפרחים: אחד הגורמים המשפיעים ביותר על מחיר סידור פרחים הינו כמובן סוג הפרחים בהם אנו עושים שימוש בסידור עצמו, היות ועלינו לרכוש קודם כל את הפרחים ורק לאחר מכן לשלם על סידורם. כאשר אנו בוחרים פרחים לסידור, נשתדל לבחור ברוב המקרים יותר מסוג אחד של פרחים, כך שנוכל ליצור סידור מעניין וכן להגדיל אותו ללא שימוש בפרחים יקרים רבים.
  • גודל הסידור: גודל הסידור מושפע בעיקר מכמות הפרחים בהם אנו עושים שימוש בו, ולכן ככל שנשתמש ביותר פרחים כך נצטרך לשלם סכום גבוה יותר. היות וכאמור עלינו לרכוש את הפרחים לסידור בנפרד, הרי שככל שהסידור גדול יותר, כך נרכוש יותר פרחים וכך מחירו יהיה גבוה יותר. למרות האמור, ישנן דרכים בהן אנו יכולים להגדיל את הסידור מבלי לרכוש כמות גדולה יותר של פרחים- למשל להשתמש בספוגים או להציב את הפרחים במרווחים גדולים יותר, אולם לעיתים קרובות הן פוגעות במראה הסידור.
  • איכות הסידור: כיום אנו יכולים למצוא סידורים מסוגים שונים- החל מסידורים פשוטים ביותר ללא מחשבה מאחוריהם, ועד סידורי יוקרה מעוצבים בצורות מיוחדות ומעניינות. ככל שנרכוש סידור פרחים באיכות גבוהה יותר, כך כמובן שנצטרך לשלם עבורו יותר, ובמקרה זה לגודל הסידור ולסוג הפרחים בהם עושים שימוש כמעט ולא תהיה השפעה על המחיר. במקרים בהם מדובר בסידורי יוקרה, לעיתים קרובות לא נוכל לבחור כלל את הפרחים בהם יעשה שימוש, ונצטרך לרכוש סידור מבין סידורים מוכנים מראש.

סידור פרחים

בשל הגורמים הרבים המשפיעים על מחיר סידור פרחים, נוכל למצוא טווח מחירים לזה

מחיר סידור פרחים נע בין 150-300 ₪, כאשר אנו יכולים למצוא סידורים זולים או יקרים יותר, אשר מחירם מושפע מכלל הגורמים שצוינו במאמר זה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן