כמה עולה עגלת סופר

עגלה לסופר מרקט

מחיר עגלת סופר יכול להיות 200 שקלים בלבד אך יכולה להגיע גם עד מחיר של 500 שקלים. כיצד המחיר נקבע ומה משפיע עליו? עגלות סופר הן מצרך שאנו מכירים כמעט ורק בגלל בזכות הביקורים התכופים בסופר מרקט אך יש לה שימושים ביתיים שונים, גם לנשיאת מצרכים, לפינוי קרשים וגם לכביסה. העגלה עוזרת לנייד דברים ממקום למקום ואם תרצו, תוכלו לרכוש אחת גם לעצמכם. רבים מהעגלות נגנבו כדי לנצל את המתכת שלהן מה שהביא יצרנים רבים לייצר עגלות מפלסטיק, שהם גם קלות וזולות יותר.

איזה עגלה אתה צריך?

 

  • הגורם המשפיע ביותר על מחיר העגלה הוא סוג העגלה. עגלה מפלסטיק ניתן למצוא במאתיים שקלים פחות או יותר כשהמחיר הזה לעגלת מתכת הוא אך ורק לעגלה קטנה של 30 ליטר נפח. מי שמספיקה לא עגלעגלה לסופר מרקטה מפלסטיק, כיוון שהוא לא מתכוון להוביל חומרים קשיחים וכבדים שעלולים להזיק לה, יוכל ליהנות ממחירים נוחים יותר. עגלת מתכת שתחזיק מעמד לאורך זמן עדיפה בשימושים רבים.
  • עוד דבר חשוב שכדאי מאוד לשקול בקניית עגלה סופר הוא נפח העגלה. ישנן עגלות גדולות מאוד שמגיעות למאה חמישים ליטרים אך לא תמיד נחוץ כל המקום. כשמדובר על עגלה עולה לנו לראש עגלה סופר, אך זאת גדולה מאוד ולא מתאימה בהכרח לשימושים אישיים. אפילו בסופרים השונים ברחבי הארץ כבר ניתן לשים לב להופעת עגלות קטנות יותר לכמות קטנה של מוצרים- נוחות מעל הכול.
  • הימצאות מנעול על העגלה ושרשרת נלוות מוסיפים למחיר העגלה.

קנייה משתלמת לטווח הארוך

אמנם מחיר של עגלת סופר יכול להגיע עד חמש מאות שקלים בקניית עגלה גדולה ממתכת, אך במידה ויש חצר בבית שמאפשרת איפסון קל של העגלה ושימוש בה ביום יום, נרוויח כלי עזר נהדר שיעזור לנו במטלות הכי שגרתיות ומעצבנות כמו הובלת כביסה, סידור המשחקים של הילדים וגם קניות. במידה ויש סופר במרחק הליכה, אפשר לגלגל את הקניות עד לדלת ביתכם. כשקונים עגלת סופר כדאי לקנות גם גלגלים רזרביים למקרה של שבירת אחד מהם. הדבר יכול להיות קריטי שאנו סוחבים דבר מה והגלגל נשבר באמצע הדרך.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן