כמה עולה פגישה אצל מומחה לפוריות

מומחה לפוריות

סובלים מבעיות פוריות? תנו למומחים לעזור לכם

בעיות פוריות הן בעיות שהיו בעולם מאז ומתמיד וככל הנראה יישארו גם לעוד עשורים ארוכים. בעיות פוריות תמיד הטרידו את בני האדם והן אחד מהנושאים העיקריים ביותר כיוון שהם מדברים על דחף שיש לכולנו: הרצון להביא ילדים לעולם. לא לכולם התמזל המזל ויש אנשים רבים שהיו להם בעיות רבות במהלך החיים כמו למשל ניתוחים או תאונות שהם עברו, או בעיות גנטיות שיכולות להשפיע על הפוריות. גם בעיות פוריות אצל הגבר וגם בעיות פוריות אצל האישה דורשים טיפול ממומחה פוריות כדי שהוא יקבע את התהליך לפתרון הבעיה.

כמה עולה פגישה אצל מומחה לפוריות?

• טיפולי פוריות הם מהטיפולים היותר יקרים שיש. הטיפולים עצמם מתחלקים לטיפולים במרפאות ציבוריות או טיפולים במרפאות פרטיות. המחיר של מרפאות פרטיות גבוה יותר אך השירות ניתן שם נחשב על ידי רבים לטוב יותר בעיקר בגלל השעות היותר נוחות, במיקום הנוח יותר וגם האפשרות לבחור את הרופא שיטפל בך מה שלא קורא במערת הציבורית. בגלל הדרישה הרבה לטיפולי פוריות מומחה פוריות הוא רופא עסוק מאוד ולכן גם פגישה אצלו תעלה בהתאם.

פגישה אצל מומחה פוריות תעלה בין שבע מאות ושמונה מאות שקלים. פגישה כזו יכולה להיות פגשיה של חצי שעה ועד שעה כאשר בסופה ייקבע תהליך ארוך יותר אותו האישה או הגבר יעברו אחרי שהבדיקות יתבצעו. הבדיקות כוללות בדיקת זרע או בדיקת דם ועוד בדיקות שנקבעות על ידי המומחה לפי שיקולו והמצב הקיים. הטיפול עצמו שנערך לאחר הפגישה יעלה בין ארבעת אלפים לחמשת אלפים שקלים.

המחיר משתנה בין מומחה למומחה

אין מחיר קבוע למומחה פוריות וכל אחד לפי המוניטין שלו יכול לקבוע מחיר מסוים. מומלץ מאוד לוודא מי הרופא הקרוב לאוזר מגורכם כך שיהיה לכם נוח להגיע לפגישות תכופות ולמעקב קל ופשוט יותר וכמובן לבדוק את המחירים. המחירים בדרך כלל יהיו גבוהים ואסור להתפשר על רופא רק בגל לשהוא זול בעשרו תשקלים מהשני. חשוב לבדוק גם את ההשתתפות של קופת החולים שלכם בטיפול.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן