כמה עולה צבע לשיער?

צבעי שיער

צבע לשיער מיועד לשמירה על שגרת טיפוח, משמש לרענון המראה הכללי ועוזר ביצוע שינויים כמו הוספת גוונים ופסים. הצבע מיוצר על ידי חברות בינלאומיות והוא צבעי שיערנדרש לעמוד בתווי תקן מחמירים. משרד הבריאות מאשר רק סוג מסוים של צבעים אותם ניתן למצוא גם בשימוש פרטי וגם במכוני שיער וטיפוח. חשוב מאוד לבחור צבע שמתאים לסוג השיער ולאופי השימוש, להתייעץ עם גורמים נוספים לגבי שימוש נכון וליישם את ההוראות המופיעות על גבי האריזה.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה צבע לשיער:

א. מותג – כמו בכל תחום, גם בכל הנוגע לטיפוח ועיצוב שיער יש מחיר גבוה יותר למותגים מוכרים ומפורסמים. היתרון של מותג הוא ותק, ניסיון וספקטרום רחב של גוונים וצבעים אותם ניתן למצוא.

ב. מאפיינים – יש משחות צבע נשטפות, שלא משאירות סימנים לאחר הייבוש וניתנות ליישום גם באופן עצמאי. משחות אלו יקרות בהשוואה לצבע רגיל וסטנדרטי.

ג. ערכהצבע לשיער נמכר בתוך ערכה הכוללת כפפות, מברשת, מקלוני צבע, אבקת הבהרה, קרם חמצן וגם טיימר. עלות הערכה גבוהה יותר מעלות הצבע לבד אולם היא משתלמת עבור נשים שצובעות את השיער לעיתים קרובות.

טווח מחירים

המותגים הידועים של צבע לשיער עולים 29-59 ש"ח, לכן הוצאה חודשית של כמה עשרות שקלים אמורה להספיק לצורך צביעה עצמאית. אף על פי כן, כדאי לברר על מבצעים מיוחדים ברשתות השיווק והטיפוח. מבצעים אלו מאפשרים רכישה משותפת של צבע יחד עם מוצרי טיפוח אחרים. המבצעים מיועדים למעצבי שיער וספרים אך הם יכולים לעזור גם ללקוחות פרטיים.

לסיכום, אי אפשר לשמור על שגרת טיפוח ללא טיפול בשיער ולכן לצבע יש תפקיד חשוב. המחיר של הצבע אינו גבוה והוא מושפע מפרמטרים מקובלים וקבועים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן