כמה עולה ציוד לטיול תרמילאים בחו"ל?

טיול אחרי צבא

טיול אחרי צבא נחשב למסורת מחייבת בקרב צעירים שסיימו את השירות הסדיר שלהם, הטיול מאפשר לבקר ביעדים אקזוטיים מדהימים, לצבור חוויות אותנטיות, להכיר תרבויות חדשות, לבלות עם צעירים מישראל וממדינות שונות בעולם, וליהנות משקיעות מדהימות ומנופים קסומים. כבר לקראת סוף השירות הצבאי צעירים רבים מתחילים להתעדכן ביעדים אקזוטיים מעבר לים, יש הבוחרים לטייל במזרח הרחוק, רבים אחרים מעוניינים לטייל בדרום אמריקה, ויש גם צעירים שמתכננים ספארי וטיולי הרפתקאות ביבשת אפריקה.

רגע לפני שמתחילים את החיים האזרחיים ומתחייבים למסלול לימודים, הקמת משפחה, משכנתא ועבודה קבועה, כדאי גם לכם לצאת לטיול תרמילאים, הדרך לשם מתחילה בסקר שוק בחנויות המתמחות בציוד לטיולים.טיולים אחרי הצבא

איזה ציוד עלי לרכוש לטיול הגדול שלי?

אחרי שבחרת יעד אקזוטי לטיול הגדול אחרי צבא כעת הגיע הזמן להכין רשימת ציוד עדכנית ומומלצת. כדאי להתייעץ עם מטיילים שחזרו לאחרונה מהטיול שלהם ביעד אליו אתה מתכנן להגיע, ניתן להיעזר גם בפורומים מקצועיים באינטרנט, בקבוצות תרמילאים בפייסבוק, אך את הידע הנחוץ והעדכני ביותר תמצא אצל המוכרים המנוסים בחנויות הקמפינג והמטיילים. החנויות המתמחות מציעות מגוון עצום ומקצועי של ציוד מחנאות, אוהלים, תיקים, שקי שינה, פנסים, ושלל פריט ביגוד המתאימים לכל הטרקים והטיולים ביעדים שונים בעולם.

יש ציוד חובה שאין לצאת בלעדיו לטיול תרמילאים, ללא קשר ליעד שבחרת. בין אם אתה מתכנן לטייל ביעד אקזוטי ומלהיב כמו זנזיבר ובין אם אתה מתכנן לטוס לדרום אמריקה, עליך לרכוש תרמיל איכותי ועמיד ממותג מוכר, מומלץ לקנות תיק מוצ'ילה בנפח של לפחות 65 ליטר, התיק עומד להיות הבית הנייד שלך בתקופה הקרובה, אך לא כדאי להעמיס יותר מדי חפצים, במיוחד אם אתה מתכנן טרקים ארוכים. עליך למדוד מספר תיקים בחנות ולבחור במוצר איכותי עם גימור גבוה, התרמיל ישמש אותך עוד שנים ארוכות לכן כדאי להשקיע עוד כמה שקלים ולרכוש דגם מומלץ.

בנוסף, רשימת החובה של הציוד לטיול תרמילאים בחו"ל כוללת תרמיל גב קטן, התרמיל נועד לשימוש יומיומי לאחר שמצאת מקום ללון בו ולבטח אינך מעוניין להסתובב כל היום עם התיק הגדול על הגב. כדאי להשקיע בתרמיל גב איכותי ועמיד במיוחד, המחירים אינם משמעותיים לכן אין להתפשר בנושא האיכות.

כמו כן, מומלץ לקנות חגורת כסף המאפשרת לך לשמור בבטחה על הדרכון, מסמכים חשובים וכמובן על הכסף, כרטיס האשראי והטרוול צ'ק. בנוסף, בהתאם ליעד שבחרת כדאי לקנות שק שינה, ציוד מחנאות במחיר משתלם, פנס, משקפי שמש, מגבת נעימה, מנעול לתיק ושק כביסה. כדאי לערוך סקר שוק בין החנויות המובילות המתמחות בציוד לטיול תרמילאים, כך תוכל להוזיל עלויות ולהותיר יותר כסף לבזבוזים ולטיול.

טווח מחירים של ציוד לתרמילאים

  • תיק מוצ'ילה בנפח 60 ליטר עולה בממוצע 500-600 ש"ח
  • תרמיל גב עולה בממוצע 200-400 ש"ח
  • שק שינה עולה בממוצע 100-600 ש"ח
  • חגורת כסף עולה בממוצע 20-80 ש"ח

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן