כמה עולה ציוד לפיצריה?

תנור פיצה

כדי לפתוח פיצריה, יש צורך לרכוש ציוד לפיצריות. במאמר הבא נציג את הפרמטרים המשפיעים על מחירי ציוד לפיצריות, ואת טווח המחירים המקובל בתחום זה.

ציוד מקצועי לפיצריה, עושה את ההבדל בין אופה פיצה חובבני, לבין פיצריה מקצועית. מתכון הפיצה יכול להיות אותו מתכון, אך ציוד לפיצריות מקצועי, הוא זה שעושה את ההבדל בין מקצוען לחובבני. מה שהופך פיצריה לפיצריה מקצועית. ישנם אביזרים ומכשירים שישנו את כל מהלך העבודה בפיצריה, ויגרמו לתוצאה טעימה ואיכותית.

כיצד ציוד לפיצריות משדרג את הפיצריה והופך אותה לפיצריה מקצועית?

מהירות- לקוחות אוהבים לקבל שירות מיידי, ולא לחכות. לכן, הלקוחות בפיצרייה, לא ירצו לחכות זמן רב עד שהפיצה תהיה מוכנה. גם כאשר מתבצעת הזמנה ביתית, המזמינים ירצו לקבל מהר את הפיצה. לכן, מומלץ לבעלי פיצריות להצטייד בלפחות 2 תנורים של 3 תאי אפייה.תנור פיצה

ניקיון- לקונים, חשוב שיהיה כמה שפחות מגע יד אדם בפיצה. לכן, פיצריה מקצועית תשתדל שהחל משלב ההכנסה לתנור, לא תגע יד אדם בפיצה. ציוד לפיצריות, נותן פתרונות כיצד לצמצם מגע יד אדם בפיצה. את הפיצה יכניסו לתנור עם משטח הכנסה מתאים. גם הוצאת הפיצה תהיה חלקה, באמצעות משטח הוצאה. את הפיצה יוציאו לתוך קרטון או יגישו לשולחן. חיתוך הפיצה נעשה על ידי חותכן. כל פיצריה מקצועית מחזיקה ציוד ניקוי מקצועי לתנורי הפיצה, על מנת שיוכלו לנקות את תנורי הפיצה מפעם לפעם. האופים בפיצרייה משתמשים בכפפות בעת האפייה. אם כך ציוד לפיצריות, כולל ציוד השומר על ניקיון והגיינה של הפיצה, ומצמצם מגע יד אדם בפיצה. צמצום זה קריטי, ושומר על הבריאות, ועל הלקוחות המרוצים.

ציוד למקצוענים- אפשר לחלק את הסוגים של ציוד לפיצריות ל2: ציוד מקצועי, וציוד לא מקצועי. מה ההבדל? יש ציוד בסיסי ללישה ולאפייה, ויש ציוד מקצועי. במה זה מתבטא? אפשר ללוש את הבצק ולהתפיח בקערה פשוטה, ואפשר להתפיח בקערה גדולה ואיכותית, שתיתן בצק טוב. כך גם עם מערוכים: יש מערוכים פשוטים, ויש מערוכים מקצועיים, שהבצק יצא איכותי באמצעותם. חשוב לזכור שמה שהופך פיצריה לפיצרייה מקצועית, היא איכות הבצק של הפיצה, ואיכות הגבינה. פיצריה פשוטה תקנה גבינה מגורדת, ופיצריה מקצועית תקנה מגרד גבינה איכותי, וגבינה איכותית שיש לגרד. אין ספק שגושי הגבינות איכותיות יותר מגבינה מגורדת, ולכן מומלץ להשקיע זמן וכסף במגרד גבינה.

מהו טווח המחירים?

טווח המחירים  של ציוד לפיצריות, נע בין 3300 ל5500 לתנור יד שנייה, כשציוד חדש יקר הרבה יותר.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן