כמה עולה קורא כרטיסים?

קורא כרטיסים

קורא הכרטיסים הוא חלק בלתי נפרד מבתי עסק רבים – כמערכת שליטה ובקרה

בכמעט כל בית עסק מודרני כיום, קורא הכרטיסים הוא חלק בלתי נפרד משגרת העבודה היום יומית. יש לקורא הכרטיסים יישומים רבים שאותם מנצלים בסוגים רבים של עסקים – ראשית הם משמשים כמערכת שליטה ובקרה ושעון נוכחות כאשר אנחנו הם משמשים להעברה של כרטיסי עובד, הם משמשים עבור מתן הרשאות לכניסה למרחבים שונים ולביצוע פעולות שונות, הם משמשים עבור יצירת מערכות נעילה ופתיחה אוטומטיות וחכמות של חדרים שונים ועוד. כרטיסי העובד החכמים, ומכך גם קוראי הכרטיסים החכמים, הם חלק בלתי נפרד משגרת העבודה של רבים מאתנו – וחשוב לדעת כיצד לרשת את בית העסק בצורה הנכונה ביותר במערכת זאת, הן מבחינה פרקטית והן מבחינה כלכלית. בהקשר זה, נבין כמה אמור לעלות לכם קורא כרטיסים ומהן האפשרויות של מוצרים אלה כיום.

קורא כרטיסים

מהן האפשרויות השונות של קוראי כרטיסים כיום, וכמה עולה כל אפשרות שכזו?

 

  • איזה קוראים קיימים? כיום, קיימים כמה וכמה קוראי כרטיסים מהם תוכלו לבחור כשאתם מקימים מערכת שכזו בעסק שלכם. הקורא המוכר ביותר הוא כמובן קורא כרטיסים מגנטי, שבו משתמשים בהעברה של כרטיס העובד, של כרטיס אשראי או של כל אפשרות דומה אחרת. מעבר לכך, כיום ישנם קוראים כרטיסים המבוססים לא על מגע אלא על קרבה, וכך תורמים למניעת שחיקה בכרטיסים, יוצרים מערכת מתקדמת וחכמה יותר ומקלים על כל הצדדים. קוראים אלה יכולים להיות בתדר נמוך או גבוה, והדבר משפיע על הקרבה שבה צריך להחזיק את הכרטיס מהם בכדי שהם יקראו אותו – במגע קל או רק בהעברה קלה מול הקורא. בכל מקרה, לכל קורא כרטיסים יש את היתרונות שלו וחשוב לדעת כמה אפשרויות שונות בתחום עולות לנו.
  • כמה זה עולה? העלות של קוראי כרטיסים נגזרת כמובן מסוג הקורא שבו אתם בוחרים, וגם מהכמות – ככל שתרכשו יותר קוראים בשביל להקים מערכת, כך המחיר של כל אחד מהם יכול לרדת באופן יחסי. בכל מקרה, הקוראים המגנטיים הבסיסיים ביותר הם בעלות של 150-250 ₪ בלבד, ואילו קוראים מתקדמים יותר יכולים להגיע לטווח המחירים של 300-600 ₪ עבור יחידה, בהתאם לסוג היחידה ובהתאם לכמות אותה רוכשים. בכל מקרה, חשוב שתבחרו באפשרות המתאימה ביותר עבור כל חלק בבית העסק שלכם – בכדי ליצור עסק מודרני, יעיל ובטוח.

כדאי לכם להשקיע בצורה נכונה במערכת כרטיסים איכותית לעסק שלכם

כשאתם מקימים בית עסק או משדרגים אותו, אחת ההשקעות החשובות ביותר עבורכם היא בקורא כרטיסים ובכרטיסים מגנטיים, עבור יצירת מערכת שליטה, בקרה ושעון נוכחות, ועבור יצירת יעילות גבוהה בעסק שלכם ללא דופי. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לחברה שמתמחה בתחום קוראי הכרטיסים והכרטיסים המגנטיים, בכדי ליצור תשתית איכותית בעסק שלכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן