כמה עולה קורס קואצ'ינג?

קורס קואצ'ינג

קואצ'ינג הוא מקצוע לכל דבר, וכמו כל מקצוע, גם לימודי קואצ'ינג הוא תהליך הדורש השקעה, השקעה של זמן והשקעה כספית גם יחד. את המקצוע אפשר ללמוד במגוון רחב של ערוצים, מכללות ומוסדות לימוד, וכל אחד מהם מציע תכנית לימוד שונה, רמת לימוד שונה, תקופת לימוד שונה, ובהתאם לכך גם מחיר שונה.

השאלה היא כמה עולה להיות קואצ'ר, כמה כסף יהיה עליכם להשקיע בתהליך של לימוד המקצוע, עוד לפני שתוכלו להציע את השירות שלכם ברמה מקצועית?

טווחי מחירים במוסדות הלימוד לקורסי קואצ'ינג

המחירים משתנים עפ"י שעות הלימוד במוסדות השונים. משך זמן הקורסים נעים בין 20 שעות קורס ועד 200 שעות ועל כן המחירים משתנים בהתאם.

  • מכללות או מוסדות שמציעות כ-20 שעות לימוד מתחילים ב1400 ש"ח ומעלה
  • מכללות המציעות כ-90 שעות מתחילים ב4200 ש"ח לקורס אימון אישי
  • משם והלאה המחירים רק עולים כך שקורסים בעלי 200 שעות יעלו כ-9400 ש"ח
  • בתי ספר המציעים קורסים בעלי 200 שעות לימוד מגיעים גם למעל ל-11500 ש"ח

עם זאת, יש לזכור כי ישנם בתי ספר המציעים שעות סטאג' הנותן לסטודנט את האפשרות לרכוש ניסיון בתחום, את שעות הסטאג' כמובן שיש לקחת בחשבון כחלק משעות הלימוד.

בחירת מוסד הלימוד על פי רמה מקצועית ורמת מחיר

לימודי קואצ'ינג טיפוסי עשוי להימשך מספר חודשים ואף מעבר לכך. מעבר ללימודי המקצוע ישנה תקופה נוספת שבמהלכה צריך להשקיע זמן נוסף ברכישת ניסיון וגם לתקופה זו יש עלות גם אם היא באה לידי ביטוי באופן עקיף, אבל בקואצ'ינג כמו בקואצ'ינג אתם רוצים לעשות את הצעד הראשון, לצאת לדרך ולבצע את ההתאמות הנדרשות תוך כדי תנועה. כדי לצאת לדרך עליכם לבחור את המקום בו תלמדו את המקצוע, ולבחור אותו על פי שני פרמטרים חשובים באותה מידה: רמת הלימוד בלימודי ורמת הלימוד של מוסד הלימוד הספציפי, ועלות הלימוד, וגם זה פרמטר חשוב שצריך להתייחס אליו.

למצוא את נקודת האיזון בין עלות ותועלת

יחד עם זאת, הדבר שאתם לבטח לא רוצים לעשות הוא לעבור את תהליך הבחירה עם כוונה ברורה לבחור לימודי קואצ'ינג רק בגלל שהוא האופציה הזולה ביותר, ולהיפך בגלל שהוא האופציה היקרה ביותר. בקואצ'ינג קורס קואצ'ינגכמו בקואצ'ינג הדבר החשוב ביותר הוא מציאת נקודת האיזון, הטריידאוף, שבה אתם מצליחים לקבל את הערך הגבוה ביותר, את מקסימום התועלות במינימום עלות ביחס לאותן תועלות שאתם מקבלים. לשם כך, יהיה עליכם לעבור תהליך מקיף ויסודי של בחינת מוסדות הלימוד השונים, בחינת תכניות הלימוד, השגת המלצות וחוות דעת, קבלת הצעות מחיר וכדומה.

להיות מקצוענים במחיר הנכון

בהתאם למידע שתאספו, נסו למצוא את נקודת האיזון שבה אתם מבטיחים לעצמכם לימודי קואצ'ינג שיעניק לכם את הידע המקצועי הנדרש כדי להתחיל לעסוק בתחום בצורה מקצועית ומקצוענית, לרכוש את הידע הנדרש במעגלים הרחבים ביותר, ויוכל לעשות את זה במסגרת תקציב שאתם יכולים לעמוד בה מבלי לשבור תכניות חסכון מצד אחד, ומבלי להרגיש ששברתם את השוק מצד שני.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן