כמה עולה קורס תוכניות שותפים?

תוכניות שותפים

יותר ויותר אנשים, חולמים להרוויח כסף באינטרנט ותוהים איך לעשות זאת. אחת הדריכם, היא בעצם לעבוד כמשווקים במסגרת של תוכנית שותפים. מהי תוכנית שותפים? הכוונה היא בעצם לפלטפורמה שמאפשרת לאנשים עצמאיים לפעול כמשווקים. כגורמים משווקים באינטרנט, אתם בעצם מפרסמים מוצרים שונים, אוספים פרטים – ומעבירים אותם לחברות והעסקים הרלוונטיים. עבור כל פרט שאספתם (זה יכול להיות ליד, או הקלקה שמהווה כניסה לאתר)  אתם מקבלים עמלה – וכך כגורם מתווך ומשווק, אתם בעצם מרוויחים כסף באינטרנט נשמע קצת מסובך? בדיוק בגלל זה, יש קורסים שמלמדים אתכם איך להקים תכוניות שותפים ואיך למנף את הנושא. אולם, מה הקורסים כוללים והכי חשוב – כמה הם עולים?

 

על הרכב הקורסים ואומדן המחירים

  • האם יש דרישות מוקדמות? – תלוי מאד איפה בחרתם להירשם. יש מסודות שלא דורשים כמעט שום תנאי למעט הכירות בסיסית עם עולם המחשבים. יש מקומות שרוצים הרכב קצת יותר יוקרתי ולכן דרישות הקבלה שלהם הן יותר גבוהות – למשל ידע בסיסי בשפת HTML, הכירות עם השפה האנגלית, וכמובן גם הכירות בסיסית עם עולם השיווק באינטרנט – אך ברמה של גולש מנוסה, ולא בהכרח ברמת אדם שעבד בכך בעבר. צריך בעיקר להיות עם ראש טוב ונכונות ללמוד תכנים חדשים. בחלק מהמקומות, דורשים גם מעבר של ראיון אישי.

 

  • משך הקורס – משך הקורס לתכוניות שותפים משתנה מאד ותלוי במוסד שבו אתם תלמדו. יש קורסים קצרים יחסית שנותנים רקע בסיסי בלבד והאם באורך של 60 שעות בערך. ישנם קורסים מעמיקים יותר, שאם אתם רוצים להרוויח כסף באינטרנט, אתם צריכים כמובן להעדיף, על אף שהם יותר יקרים. אלו קורסים שיכולים להימשך גם 100 שעות, ולכלול עוד 20-30 שעות של תרגול נוסף על כך. כמובן שיש גם טווחים שונים באמצע.

 

  • מהם התכנים שלומדים? – בקורס של תכוניות שותפים לומדים את כל התכנים הנדרשים כדי שאתם תלמדו איך להרוויח כסף באינטרנט. זה כולל בין השאר הכירות עם התחום של קידום אתרים אורגני, הכירות עם התחום של קידום ממומן, שיטות שונות של קופירייטינג, הכירות מעמיקה מאד עם עולם הלידים (אסוף פרטים), הבנת אלגוריתמים של מנועי חיפוש כמו גוגל, תכנים הקושרים לבניה של מודל עסקי, הבנה כיצד אפשר למשוך לקוחות שישתפו אתכם פעולה, ועוד. כמובן שאתם גם תלמדו איך לבנות את האתר שלכם שימשוך את הלקוחות כמל כיוון – גם את אנשי העסקים וגם את הגולשים.

 

ומהו צפי המחירים לקורס?

קורסים של בניית שותפים כאמור גם עולים כסף, והם אינם ניתנים בחינם. טווח המחירים נע לרוב בין 1,000 לבין 3,000 ש"ח לקורס – תלוי כמובן באורך הקורס, ברמת התכנים שלו עוד כמה הוא נחשב ליוקרתי. יש קורסים שמפעילות מכללות ואוניברסיטאות, ואם אתם סטודנטים שממילא לומדים שם, תוכלו לקבל הנחה משמעותית בהרשמה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן