כמה עולה קייטרינג לאירועים?

קייטרינג לאירועים

כיום ניתן להזמין אוכל מהמסעדה הקרובה לבית שלכם. הזמנת אוכל יכולה להיות פתרון מצוין לארוחת שבת או ארוחות חג כשמגיעים אליכם אורחים לא מתוכננים ואתם צריכים מנות נוספות. בנוסף למסעדות השכונתיות ישנם חנויות אשר מציעות שירותי קייטרינג לאירועים. התחרות רבה והמחירים משתנים בהתאם לטיב האוכל המוגש.

איך סוג האוכל משפיע על המחיר?

ישנם פרמטרים רבים המשפיעים על מחיר האוכל המוגש ובהתאם לכך גם משתנה המחיר פייר מנה. כאשר מדובר על קייטרינג לאירועים יש חלוקה לקייטרינג חלבי שהוא לרוב זול יותר מקייטרינג בשרי, בגלל שהרכיבים זולים יותר.

פרמטרים נוספים שכדאי לקחת בחשבון המשפיעים על מחיר הקייטרינג:

 

מיקום – כידוע יש משפט מאוד מוכר בקייטרינג לאירועיםאנגלית שאומר כי הכל קשור למיקום, מיקום ומיקום. חברת קייטרינג אשר ממוקמת באזור מסחרי בתל אביב תיהיה עם עלות שונה מחברת קייטרינג בשכונה בחיפה שלא סמוכה למרכזי סחר ועסקים. הכל עניין של מיקום המסעדה. הגורמים המשפיעים הם התחרות סביב החנות, מחירי הארנונה שהם משלמים ועלויות נלווות שמייקרות את המנות. אך בעיקרון הכל תלוי במיקום שמוזיל או מייקר את המנות הנמצאות בתפריט.

 מיתוג – כולם מכירים כיום את תוכניות הריאלטי והשפים המפורסמים בישראל. בדומה לכך מסעדות וחברות קייטרינג יכולות לעלות מחירים בגלל השם שיצא לחברה משום שהיא קשורה לסלב מהטלוויזיה או שף מפורסם. אפילו שפים כמו אהרוני הוציאו סדרת סלטי חומוס וסלטים. זוהי אחת הדרכים לעשות מיתוג לחברה. מבחינת מיתוג חברת קייטרינג בשרי ישנם דרכים רבות לעשות מיתוג דומה.

תחרות – כאמור בדומה למיקום שמשפיע על מחירי מנות גם תחרות משפיעה על מחירים. אם מדובר על קייטרינג עם אוכל ביתי מעדה מסוימת ולידו נפתחת חברת קייטרינג להכנת אוכל ביתי של עדה אחרת יכול להיות שלא תהיה השפעה. אך אם שתי החברות ימכרו אוכל דומה ויהיו להם נקודות דמיון רבות מהשוני, מובן מעליו שהלקוחות יבצעו השוואות מחירים ויגידו באחד יותר זול או בשני יותר זול מה שיוביל לירידת מחירים והוספת מבצעים.

חומרים גולמיים – מי לא שמע על עליית המחירים של מזון בעולם. חומרי גלם שנמצאים בכל מסעדה עולים ויורדים כמו בבורסה. גזר, עגבניות, בשר ואפילו שוקולד מתייקרים מיום ליום ולמרות שמסעדות קונות את המוצרים באלה במחירי סיטונאות עדיין המחירים עולים ומשפיעים על המחיר הסופי הנמכר במסעדות.

הטרנד החברתי וכמובן השאיפה לחסוך בהוצאות הובילה לחסכון במחירי המנות במסעדות. בדיקה ברשתות הקייטרינג והמסעדות בישראל מראה שינויים רבים בין מחירי המנות והארוחות. מסעדות טובות ומצליחות יכולות להעלות מחירים אך הכל עניין של ביקוש והיצע. לכן נתמקד בהשוואה קצרה בין מחירי המנות של חברות שונות המספקות קיירטינג לאירועים.

טווח מחירים

מכל האמור לעיל ניתן לסכם שהזמנת קייטרינג יכולה לנוע בין 500 ועד 1000 ש"ח לעשרה סועדים. אך היא תלויה בכמות המשתתפים, סוג המזון המוזמן ומיתוג המסעדה. בקייטרינג מונייר תוכלו להזמין מגשי אירוח עם 12 מיני בגטים במחיר של 85 ש"ח ואילו 12 יחידות מיני המבורגר במחיר 140 ש"ח. בקייטרינג חלבי חנות לחם תוכלו להזמין מגשי אירוח מתוקים עם עוגות מוס במחיר של 45 ש"ח, מגשי אירוח מתוקים עם כדורי שוקולד עם 24 יחידות במחיר 75 ש"ח. בכל חברת קייטרינג תוכלו להזמין מגוון מחירים וטעמים לכל אירוע בהתאמה אישית.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן