כמה עולה ריהוט לבתי קפה ומסעדות?

מסעדה טובה אמנם נמדדת בראש ובראשונה בטעם האוכל שלה, אך קריטריונים נוספים כמו שירות, אווירה ועיצוב יקבעו את איכות החוויה במסעדה. העיצוב הוא הדבר הבולט הראשון לעין ולעיתים הלקוח יקבל החלטה האם להיכנס בכלל למסעדה על סמך המראה שלה, כי כלל ידוע הוא שאוכלים קודם כל עם העיניים. לכן, לעיצוב ובחירת הריהוט במסעדה יש משקל רב ויש לתת להחלטות והבחירות האלה את תשומת הלב הראויה לכך.

בחירת ריהוט לבתי קפה ומסעדה.

ריהוט שמיועד למסעדה צריך להיות איכותי ועמיד מאחר והוא מיועד לשימוש מאסיבי הרבה יותר מריהוט ביתי. הריהוט נמצא בשימוש רוב שעות היממה, אנשים רבים יושבים ומשתמשים בו ולא תמיד נוטים לשמור עליו כמו על ריהוט ביתי. רוב הסיכויים שהריהוט יירטב ויתלכלך בתדירות גבוהה ולכן הבלאי יהיה גבוה יותר. בחירת ריהוט פשוט עלולה לעלות הרבה יותר עם הזמן מכיוון שתיאלצו להחליפו מהר יותר. כל אלה כמובן לא צריכים לבוא על חשבון הנוחות מכיוון שלקוח לא ייהנה מהארוחה שלו במידה ולא יהיה לו נוח לשבת.

שולחנות

בבחירת שולחנות יש לקחת בחשבון את קהל היעד אליו המסעדה פונה, ולפיכך לבחור את סוג השולחנות וגודלם. ריהוט לבתי קפה בדרך כלל יכול שילוב של שולחנות קטנים יחסית המיועדים ליחיד עד שלושה אנשים ושולחנות גדולים המיועדים לקבוצות גדולות יותר של אנשים המגיעים לסעוד יחד. מקום שמייעד את עצמו לאירועים גדולים בעיקר צריך לקחת בחשבון שעליו להכיל שולחנו גדולים יותר.

ריהוט חוץ

בתי קפה רבים כוללים שטח ישיבה חיצוני ולכן ריהוט לבתי קפה יהיה הרבה פעמים גם ריהוט חוץ ובמקרה כזה יש לבחור בריהוט עמיד במיוחד. יחד עם זאת בעקבות העמידות והאיכות של ריהוט החוץ ניתן לקחת אותו בחשבון גם כריהוט פנים לבתי קפה ומסעדות. מומלץ לבחור כסאות נערמים על מנת להקל על האיסוף והאחזקה בסוף יום העבודה. קיימים כיום גם שולחנות נערמים.

ריהוט לבתי קפה

כמה עולה ריהוט לבתי קפה ומסעדות?

מחיר עבור כיסא מתחיל מ- 250 שח ויכול להגיע ל- 1500 שח ויותר. כסאות ראטן המשמשים כריהוט חוץ במסעדות מתומחרים החל מ 400 ₪ בדרך כלל. שולחנות פלסטיק קטנים המיועדים לשני סועדים עולים בין 350-700 ₪, שולחנות אלומיניום מתחילים ממחיר של 550 ₪,
במידה ובחרתם בפינות אוכל הכוללות שולחן וכיסאות עץ חזקים בעלי אמירה עיצובית יותר ייחודית סביר להניח שכל מערכת כזו תעלה לפחות 3,000 ₪ והגבול הוא השמיים.

בכל בחירה שתעשו יש לקחת בחשבון כי סגנון המסעדה הוא שקובע את בחירת הריהוט. מסעדת אוכל מהיר יכולה להסתפק בריהוט פלסטיק או אלומיניום פשוט שהוא גם זול יותר. ריהוט לבתי קפה צריך להיות מעוצב יותר ולכלול שולחנות עץ וכיסאות מעוצבים לחלל הפנים ומערכות עמידות בפני נזקי מזג האוויר במידה ומדובר בריהוט חוץ.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן