כמה עולה ריהוט לחדרי ילדים

ריהוט לחדרי ילדים

עיצוב חדרי ילדים מתחיל מריהוט

חדרי שינה הם אמנם לא החדרים הראשונים שאנו נתקלים בהם בבית אך הם המקום הפרטי של כל אחד ואחד מאתנו ולכן אנחנו רוצים אותם מעוצבים. כשמדברים על חדרי שינה מעוצבים לאו דווקא החדר צריך להיות אסתטי בלבד אלא חייב להיות נוח ונגיש לצרכים שלנו. חדרי ילדים באופן פרטני צריכים להיות גם מתאימים לילד ויש דרכים רבות כיצד להפוך אותו למקום שמח, צבעוני שהילד יאהב להיות בו. בחירת ריהוט היא בחירה חשובה כיוון שריהוט עולה לא מעט כסף ואם אתם רוצים כמה שנים נקיות מכאבי ראש והחלפות חשוב לבחור ריהט איכותי. מחיר של ריהוט לחדרי ילדים משתני מאוד לפני האיכות שלו ועולה בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים.

כמה יעלה לכם ריהוט לחדרי ילדים?

• ריהוט לחדרי ילדים הוא שם כולל למגוון רחב של רהיטים כמוש ידה, בסיס למיטה, כיסאות, שולחן כתיבה ועוד. ככל שהפריט יהיה גדול ואיכותי יותר כך המחיר שלו יהיה גבוה יותר. משל, כיסא לשולחן כתיבה לילד יכול לעלות בין 200-400 ש"ח, תלוי אם רוצים כיסא מסתובב, כיסא מרופד או בגוד הכיס שכן כיסא לילד בן 7 לא יהיה אותו כיסא לילד בן 12. מי שירצה להוסיף שולחן כתיבה עם ארונות או מדפים להנחת ספרים ייפרד מעוד כ- 800-1500 ש"ח בממוצע.

• ארון בגדים היא אחת הרכישות החשובות ביותר וחשוב מאוד שלא להגזים בגודל. אנשים אוהבים ארונות גדולים ולא תמיד הסיבה מוצדקת ומרווח עודף בארון שלכם הוא לא דבר טוב ובטח לא הכרחי. ארון בגדים יכול לעלות מ- 500 ש"ח לארון קטן ועד 2000 שקלים לארון גדול יותר, מיטה עולה בין 1000-3000 ש"ח תלוי בגודל שלה ובעיצוב שלה.

ריהוט לחדרי ילדים

חדרי ילדים קומפלט

אם אתם לא רוצים לשבור את הראש יותר מידי תוכלו לרכוש ריהוט לחדרי ילדים שבא בחבילה אחת על ידי רכישת חדר מעוצב. חדר שינה מעוצב לילד יכול להיות פתרון טוב למי שרוצה הרמוניה, למי שאין לו כוח או ידע לעצב לבדו ולא רוצה לרכוש את שירותיו של מעצב פנים. חדרים כאלו יכולים להיות יקרים יותר אך היתרון הוא שאתם רואים אותם שלמים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן