כמה עולה ריצוף אבנים משתלבות?

הסבר קצר על אבנים משתלבות ועל הריצוף הזה, שהוא אחד הפופולאריים ביותר

ריצוף אבנים משתלבות הוא למעשה אופציית הריצוף שבה אנחנו פוגשים בתדירות הרבה ביותר בחיי היום יום שלנו, גם אם אנחנו לא לחלוטין מבינים זאת ולא מייחסים לריצוף זה משמעות רבה כפי שראוי שנייחס לו. הבסיסי של ריצוף זה הוא פשוט למדי – מדובר בריצוף שכשמו כן הוא, מכיל אבנים שאותן אנחנו מניחים בחללים ייעודיים והן משתלבות האחת עם השנייה ליצירת ריצוף אחיד בצורה נוחה מאוד. את ריצוף האבנים המשתלבות אנחנו פוגשים, בין השאר, בכמעט כל מדרכה שעליה אנחנו דורכים, אך לא במדרכות בלבד. גם אם אנחנו רוצים לעצב את חצר הבית שלנו בצורה נוחה, איכותית, עמידה לאורך זמן בתנאי מזג אוויר שונים וכמובן שגם אסתטית מאוד – אבנים משתלבות הן אופציית הריצוף שבה אנחנו צריכים לבחור. האפשרויות בתחום זה הן רבות מאוד, ואין סגנון אחד של אבנים משתלבות בהן אפשר להשתמש לריצוף. ניתן למצוא ריצוף זה בצבעים שונים, בחיתוכים שונים, בעובי שונה ובאיכות שונה, וכל שוני שכזה משפיע כמובן על המחיר שנשלם על הריצוף הזה. לכן חשוב מאוד להבין כמה עולה לנו ריצוף אבנים משתלבות, ומה משפיע על המחיר הזה.

ריצוף אבנים משתלבות
כמה עולה ריצוף אבנים משתלבות, ומהם הפרמטרים שמשפיעים על מחיר זה?

• ריצוף אבנים משתלבות מתומחר במדד של מחיר למטר רבוע (מ"ר), וכל מחיר שנציין כאן יהיה על פי הסקאלה הזו. חשוב להבין שריצוף מסוג זה כולל גם עבודות תשתית והכנה, וגם את המחיר הזה ראוי להזכיר כשאנחנו מחשבים כמה יעלה לנו הריצוף כולו.
• המחירון הבסיסי ביותר של אבנים משתלבות, שכולל גם עבודת חול בסיסית לפני (אך לא כולל יצירת מצע ושיטוח קרקע!) נע בין 95 ₪ למ"ר עבור דגם האבנים הפשוט ביותר בגוון אפור ובעובי של 6 ס"מ ובין 190 ₪ למ"ר עבור הדגמים האסתטיים ביותר, בגוונים משתנים לפי בקשתנו ובעובי של 7 ס"מ. ניתן למצוא דגמים רבים במחירים שבין לבין.
• עבור השירות המקיף ביותר, שכולל עבודת שטח, בסיס חול וחומר וריצוף איכותי של אבנים משתלבות, נשלם לרוב מחיר שלא ירד מ-200 ₪ למ"ר ויכול להגיע גם לאזור ה-300 ₪ למ"ר. חשוב לציין שלא מדובר בהכרח במחיר גבוה, משום שהעבודה הזו כולה יכולה לעלות לנו עוד יותר אם מפרקים אותה לגורמיה.
• בפני עצמן, האבנים המשתלבות יעלו לנו בין 77 ₪ לדגמים הפשוטים ביותר ל-130 ₪ לדגמים המיוחדים בצורות ההנדסיות המעניינות ביותר.
לבחור באופציית הריצוף האיכותית ביותר ולשלם על כך את המחיר ההוגן ביותר
מחיר רווחי והוגן בכל הנוגע לריצוף אבנים משתלבות הוא מחיר שאנחנו מחשבים בהתאם לשירות שאנחנו מקבלים. חשוב למדוד את המחיר בהתאם להיקף השירות ולא בפני עצמו, וכך להגיע לשירות האיכותי ביותר שנקבל במחיר ההוגן ביותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן