כמה עולה ריצוף בטון מוחלק?

בטון מוחלק

בטון מוחלקאחת השיטות שנחשבת ליעילה מאד לריצוף בתים, עסקים, מפעלים, ואף חניונים – היא השיטה של ריצוף באמצעות בטון מוחלק. בשיטה זו, משתמשים כמובן בבטון עבור הריצוף הבסיסי, אלא שהבטון עובר תהליך ייחודי של החלקה וליטוש, וכך מתקבל ריצוף איכותי, עם מראה יוקרתי במיוחד. כמובן שמכאן עולה שאלה מצוינת – כמה בעצם עולה הריצוף באמצעות בטון מוחלק?

כך תדעו כמה יעלה לכם הריצוף

  • שטח – באופן בסיסי, המחיר לריצוף באמצעות בטון מוחלק, כמו כל מחיר אחר של ריצוף, נקבע לפי גודל השטח שיש לרצף. לרוב, המחיר הוא לפי מ"ר, או לפי כמות החדרים שיש לרצף (תלוי כמובן אם מדבור על ריצוף לחניון, או ריצוף לסלון בבית). ככל שהשטח לריצוף גדול יותר- גם המחיר יהיה גבוה יותר.
  • עובי – בטון מוחלק נחשב לאיכותי יותר, ככל שהיציקה עצמה תהיה עבה יותר. בטון שהוא עבה יותר, מספק לכם בסיס הרב היותר איתן וחזק לאורך זמן. עם זאת, כמובן שככל שהבטון יהיה עבה יותר, כך גם המחיר של הריצוף יהיה גבוה יותר, ולכן מחפשים לעתים את האיזון.
  • הכנות – לפני ההתקנה של בטון מוחלק, יש לעתים לבצע הכנות מיוחדות עבור המשטח, כדי שהוא יהיה מוכן לקליטת הבטון. ההכנות הללו כרוכות בעלויות נוספות.
  • גוונים – האם תרצו ריצוף של בטון מוחלק עם גוונים מסוימים, ולא להסתפק במראה עצמו של הבטון? הדבר כמובן אפשרי – וכמובן כרוך בעלויות נוספות.

להצעת מחיר עבור פרויקט בטון מוחלק – לחצו כאן

כמה זה עולה לנו?

המחיר של ריצוף מ"ר אחד עם בטון מוחלק הוא משתנה מאד, וטווח המחירים הוא רחב מאד. אפשר לומר כי הטווח הכללי הוא בין 200 ל 400 ש"ח לריצוף של מ"ר אחד – כאשר כל הקריטריונים שציינו, משפיעים כמובן על המחיר. יש לקחת בחשבון שגם במחיר גבוה – מקבלים ריצוף שנותר איתן למשך עשרות שנים, ללא שום צורך בשינוי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן