כמה עולה ריצוף קרמיקה לדירה?

ריצוף קרמיקה לדירה

ריצוף הינו אחד התהליכים החשובים והעיקריים ביותר בעת שיפוץ הדירה. הריצוף הינה הפעולה אשר ככל הנראה תבוצע אחת לכמה שנים טובות, ולכן הבחירה אמורה להיות בחירה חכמה ומושכלת בכל הנוגע לסוג החומר, מחירו ואיכות ביצוע עבודת הריצוף. כיום, בנוסף לאבן הגרניט פורצלן, הקרמיקה הינה בראש רשימת העדיפויות בכל הנוגע לבחירת חומר הריצוף בבית, וזאת בצדק, לקרמיקה יש יתרונות רבים וביניהם – קלות הניקוי והטיפול בה, החוזק והחוסן שלה לתקופת זמן ארוכה גם בתנאים קשים (דבר אשר מעמיד אותה בראש רשימת העדיפויות גם בכל הנוגע לריצוף גינות מחוץ לבית) וכמובן, המראה האסתטי של הקרמיקה הינו מראה אלגנטי אשר משרה תחושה נעימה בכל חדר.

 

מחירי ריצוף קרמי

מחירי ריצוף קרמי משתנים מאד בעקבות מגוון סיבות כגון – שם החברה אשר מייצרת את האריחים, כמו בכל הפריטים אשר ניתנים לקנייה, גם פה המותג משפיע, אך לא בהכרח על האיכות, לא בהכרח ריצוף יקר מחברה בעלת שם עולמי יהיה ריצוף יותר איכותי, קרמיקה היא קרמיקה בסופו של דבר. בנוסף, גם לעתים השירות כולל עבודות שונות כמו השמת לק ואף הסרת ריצוף ישן אשר נכלל במחירים למ"ר. כאן נציין מגוון של מחירים לריצופים קרמיים שונים בנוסף לכמה טיפים נוספים אשר יעזרו לכם לבחור את הריצוף הנכון.

 

מה משפיע על המחיר?

ריצוף אריחי הקרמיקה משתני גם בהתאם לאופי המשטח אשר עליו מניחים כתוצאה מסוגי דבריצוף קרמיקה לדירהק שונים אשר יש הצורך להשתמש בהם, שימוש בשירותים מקצועיים לריצוף קרמיקה למ"ר על מצע של טיט נע בין 85 ל 200 שקלים, לעומת ריצוף על משטח שבטון אשר נע בין 100 שקלים ועד ל150 שקלים למטר מרובע. ריצוף משטחי קרמיקה על גבי ריצוף קיים יעלה בממוצע כבין 85 שקלים ועד ל160 שקלים, אך הנחת הריצוף כולל פירוק הריצוף הישן עלול לזנק לטווח של בין 100 שקלים ועד 230 שקלים. לא תמיד מומלץ להסיר את הריצוף הישן, החיסרון העיקרי בריצוף על אריחים קיימים הוא איבוד מעט מגובה החדר, אך הדבר עלול להתבטא בכ-2 ס"מ בודדים, גובה אשר זניח מאוד.

 

הגדלים השונים של ריצוף קרמיקה

מחיר האריחים משתנה כמובן בהתאם לגודלם, עיצובם ולעתים בהתאם למותג, מומלץ לא לתת דגש רב מדי לגבי ההתחשבות במותג עצמו, אך מומלץ לברר תחילה על מגוון המותגים אשר הוצעו לכם; מחיר אריחי קרמיקה בגודל של 33 על 33 ס"מ ינועו בין 40 ל-90 שקלים, אריחים מצוירים קטנים בגודל 20 על 20 ינועו בטווח מחירים של 12 שקל עד 30 שקל, מחירי אריחי קרמיקה פורצלן נעים בין 50 שקלים ועד כ400 שקלים בגדלים שונים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן