כמה עולה שאיבת ביוב?

כמה עולה שאיבת ביוב?

שאיבות ביוב הן חלק משירות הניתן על ידי חברות העוסקות בתחום האינסטלציה.
השאיבה מתבצעת עם ביובית המסוגלת להתמודד עם הצפות בסדרי גודל משתנים. השירות מתאים ללקוחות פרטיים ובעלי בתים או דירות, חברות וארגונים וגם מפעלי תעשייה במגזר החקלאי או הציבורי.

צריך לבצע את השאיבה בכל מצב של הצפה או סתימה בביוב. יש גם חברות המשתמשות בשירותי ביובית במסגרת תחזוקה קבועה. יחד עם זאת, ניתן להימנע מהצורך בשאיבות על ידי שימוש נכון בצנרת, החלפת צינורות במקרה של בלאי או שחיקה והתייעצות עם אנשי מקצוע.

גורמים המשפיעים על המחיר

יש כמה פרמטרים הקובעים כמה עולים שירותי שאיבות ביוב:

א. סוג השאיבה שיש לבצע – שירותי ביוב ניתנים עבור בורות ביוב, בורות שופכין, מפרידי שומן, מקלטים, כמה עולה שאיבת ביוב?מרתפים וחניונים. סוג השאיבה הנדרש משפיע גם על סוג הביובית אותה צריך להפעיל וגם על המחיר.

ב. מיקום הסתימה – יש הבדל בין שאיבה של הצפה בחצר פרטית, בחניון או בתוך הבית לבין שאיבה של סתימה במקום ציבורי כמו רחובות, נתיבי תחבורה וכן הלאה. ככל שמיקום הסתימה יותר בעייתי והנגישות של הביובית יורדת, כך צפוי המחיר הנגבה על ידי אנשי המקצוע לעלות.

ג. דרישות מיוחדות – שאיבות ביוב מיועדות לפתיחת סתימות מורכבות אך הן לא תמיד מספיקות. יש מקרים בהם הזמנת השירות כוללת התקנת מרכזיית מים, פירוק אגנית עילית, פתיחת סתימות וביצוע שטיפה, שחרור סתימה בקו ראשי מחוץ לבית או שטיפת קווי ביוב לבתים משותפים.

טווח מחירים

העלות הממוצעת של שירותי שאיבות ביוב היא 700-1,200 ש"ח. ניקוי שורשים בביוב לצורך השוואה עולה 600-650 ש"ח, בעוד שאיבת מפרידי שומן עולה 800-1,200 ש"ח. שטיפת קווי ביוב עולה 600-1,000 ש"ח ושחרור סתימה בקו ראשי מחוץ לבית עולה 600-1,000 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן