כמה עולה שטיח אריחים?

ראשית, נבין מה הוא בדיוק שטיח אריחים ומה היתרונות של שטיח זה:

בכדי להבין כמה עולים שטיחי אריחים ומדוע כדאי להשקיע בהם, עלינו להבין ראשית מה הם בדיוק שטיחים אלה. ובכן, כפי שניתן להבין משמו של שטיח זה, שטיח אריחים הוא למעשה שטיח שמורכב מאריחים שונים המחוברים יחד ליצירה של שטיח אחד. יש בשטיחים כאלה יתרונות רבים, והם מתאימים כאשר אנחנו רוצים לתכנן שטיח מקיר לקיר בחדר או במרחב כזה או אחר, ורוצים לשמור על מודולאריות בכדי שנוכל לבצע תיקונים וניקיונות בשטיח מבלי שנצטרך להוציא את כולו בכל פעם מחדש. האריחים נותנים לנו בדיוק את זה – ההרכבה של השטיח מאריחים שונים נותנת לנו את היכולת לפרק את האריחים, להחליף אותם, לנקות אותם, לבצע בהם תיקונים וכדומה – וכך אנחנו נהנים מפרקטיקה ונוחות, במקביל למראה האיכותי ולאווירה הנעימה שאנחנו מקבלים בזכות שטיח לקיר מקיר בפני עצמו. כעת, נבין בדיוק כמה עולה שטיח שכזה, כמה עולים האריחים ומה משפיע על המחירים בתחום.

כל מה שאתם צריכים לדעת על שטיחי אריחים

כמה זה עולה? השאלה הבסיסית והחשובה ביותר ברכישה של כל דבר היא כמובן כמה הוא עולה, ושטיח אריחים הוא שטיח שיכול להיות גם רווחי ביותר מבחינת עלויות. העלות של אריחים נעה בין 70 ₪ עבור האריחים הבסיסיים ביותר ועד 160 ₪ עבור הדגמים המעוצבים והאיכותיים ביותר. חשובה לציין שהעלויות האלה לא כוללות בדרך כלל גם התקנה של השטיחים, אלא רק את האריחים עצמם. התקנה עולה בין 20 ל-65 ₪ למטר רבוע של התקנת שטיח, בהתאם לסוג השטיח ובהתאם לרצפה שעליה מותקן השטיח.

היכן מוצאים שטיחי אריחים? שטיחי אריחים הם לא מצרך נדיר כל כך כיום, אבל אם אתם רוצים להבטיח שתמצאו את השטיח האיכותי והמתאים ביותר עבור המרחב שאותו אתם מעצבים, כדאי לכם לפנות לחברה שמתמחה בכך. כיום, חברות שמתמחות בשטיחים ומוצריהם, כמו גם בריצופי פרקטים, הן החברות שמתמקדות בשטיחי אריחים ברמה הגבוהה ביותר.

• היכן הם מתאימים? שטיח אריחים יכול להיות חלק מתאים ואיכותי ממרחבים רבים מבחינה אסתטית ומבחינה פרקטית. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא מרחבים משרדיים המיועדים לעבודה – בהם שטיח הוא הבחירה הנוחה ביותר מבחינת נוחות וניקיון גם יחד, והאריחים נותנים לנו את היכולת לבצע תיקונים וניקיונות יסודיים גם כאשר מדובר במרחבים גדולים מאוד בהם ישנו שטיח מקיר לקיר. גם בחדרי ילדים, חדרי שינה ומרחבי סלון ביתיים, מדובר באופציה איכותית ביותר.

עצבו את הבית או את מקום העבודה עם שטיחים איכותיים ונוחים

כל מה שנשאר לכם לעשות הוא למצוא חברה איכותית המשווקת שטיחים ברמה הגבוהה ביותר, ולבחור לעצמכם שטיח אריחים נוח לשימוש ולהתקנה מחד, ומעוצב ואסתטי מאידך.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן