כמה עולה שילוט למשרד ומה משפיע על המחיר שלו?

שילוט למשרד

במידה ואתם מקימים עסק חדש, או שממש לאחרונה אתם עומדים לעבור למשרד חדש, או אפילו לשפץ את המשרד הקיים, אזי יש נושא שחשוב מאד להקדיש לו את תשומת הלב שלכם, וזה הנושא של שילוט למשרד. לכאורה זה עניין טכני בלבד. בפועל – יש לשילוט משמעות אדירה. השילוט עוזר לכם לכוון את הלקוחות למקומות המתאימים, ומונע מהם לחוש תסכול כשהם מגיעים בפעמים הראשונות למשרד. השילוט הוא הדרך מתאימה ביותר גם לסימון כל בעלי התפקידים במשרד, והוא גם עוזר לתת גאוות יחידה. אם כך – כמה כל העסק הזה בכלל יעלה לנו?

תלוי בכל הקריטריונים הבאים:

  • ממה השלט עשוי? – קודם כל, כשאתם בוחרים שילוט למשרד, שאלו את עצמכם ממה בכלל השלטים הללו עשויים. האם אתם בוחרים בשלטים מחומר זול אך נגיש כמו PVC? או שאתם מעדיפים שלטים מעץ שהוא חומר יקר יותר בעל מראה מיוחד יותר? האם תעדיפו שלטי פח זולים או שלטי אלומיניום יקרים ועמידים יותר? כל אלו שאלות חשובות מאד, שבהחלט יכולות להשפיע על המחיר של השלטים!שילוט למשרד
  • גודל השלטים – כמובן שאין כמעט צורך לציין כי המחיר של שילוט למשרד מושפע לא מעט מהגודל שלו אמנם לא תמיד זו השפעה דרמטית במיוחד, ומדובר על מחירים של 10-20 שקלים בהפרש לכל גודל – אבל בוודאי שגם זה נתון אשר חשוב מאד להביא בחשבון.
  • חריטה על השלט – האם אתם מחפשים שילוט למשרד שיכלול חריטה על השלט שלכם? יש לזכור כי עלויות החריטה יכולות לייקר את המחיר לשלט בעוד עשרות שקלים, ויש להביא זאת בחשבון.
  • שילוט אלקטרוני – אמנם השילוט האלקטרוני נדיר יותר בתוך המשרדים, אבל זה לא אומר שהוא לא קיים! יש לו לרוב מחיר עצמאי משלו, יקר הרבה יותר, בטווח מחירים שנע בין 2,000 ל 9,000 ש"ח ואף מעבר לכך.

אז מה יהי המחיר בסוף?

בהנחה שמדובר על שלטים למשרד שאינם אלקטרוניים, הרי שטווח המחירים המקובל הוא בין 15 ל 300 ש"ח – תלוי כאמור בכל הקריטריונים אשר הצגנו בפניכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן