כמה עולה שירותי אינסטלטור

כמה עולה שירותי אינסטלטור

בעיות באינסטלציה הן בעיות המצריכות טיפול מקצועי אשר יינתן באופן מידי. כידוע, במידה ובעיות אלו אינן מטופלות בזמן, הן עלולות לפגוע ברמת החיים של הדיירים באותו הבית אשר יסבלו מריחות לא נעימים, רטיבות ולעיתים גם מהרס ממשי לרכוש. הדרך הטובה ביותר, להתגבר על בעיות אלו היא על ידי הזמנת שירותיו של אינסטלטור מוסמך, מקצועי ואמין, אשר ברשותו הציוד המתקדם והידע המקצועי לאתר את מקור הבעיה ובהתאם להציע את הטיפול המתאים והאיכותי ביותר.

תקלות נפוצות ועלות התיקון

כמה עולה שירותי אינסטלטוררובנו שמענו סיפורים רבים אודות אנשים אשר הזמינו בעלי מקצוע ונתבקשו לשלם עבור השירותים סכומי כסף גבוהים ולא הוגנים. בכדי למנוע את מפח הנפש וההוצאה הכספית הגבוהה הטמנה במקרים שכאלו, חשוב לעשות שיעורי בית ובטרם הזמנת האינסטלטור להכיר את סוגי התקלות השונות העלולות להתגלות ולהבין מהו טווח המחירים אותו נהוג לגבות עבור טיפול בתקלות השונות.

• אם אתם זקוקים לבצע פתיחת סתימות, סכומי הכסף אותם תתבקשו לשלם עבור טיפול בבעיה זאת ינועו בין 200 ₪ לבדיקה לבין כ-600 ₪ לפתיחה של סתימה מרכזית בבניין.

• בעיות בצנרת יעלו לכם בין כ-200 ₪ לבדיקה ועד ל-1400 ₪ במקרים בהם יהיה צורך לבצע החלפה של חלקים שונים בצינור.

• בכדי לפתור בעיה של נזילה תשלמו בין כ-180 ₪ לבדיקה ועד לכ-700 ₪ במקרה של החלפת הברז ותיקון הנזילה.

• אם בעיות האינסטלציה שלכם מגיעות מהביוב תדרשו להיפרד בין 200 ₪ לכ-800 ₪ במקרים בהם יהיה צורך לתקן את משאבת הביוב.

ידע הוא כוח

באופן כללי, בכדי לא למצוא את עצמכם משלמים סכומי כסף לא הגיוניים עבור תיקון פשוט ומהיר, מומלץ לבדוק בטרם עת את כל הפרטים החשובים אודות האינסטלטור ובין היתר: רמת המקצועיות שלו, הניסיון שלו ואם מתאפשר לכם גם לנסות לקבל המלצות אודותיו או לברר את המחירים אותם הוא גובה עבור השירותים בטרם עת. בכל מקרה, כדאי שתזכרו כי ידע הוא כוח ובמידה ותצליחו להבין פחות או יותר מהי הבעיה, תוכלו גם לדעת בערך כמה אתם אמורים לשלם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן