כמה עולה שירות ניכיון כרטיסי אשראי

כמה עולה שירות ניכיון כרטיסי אשראי

מהו שירות ניכיון כרטיס האשראי, ומה הופך את השירות הזה לרלוונטי וחשוב?

רבים מכם אולי שמעתם על ניכיון שיקים, אך אתם אולי לא מכירים את האפשרות של ניכיון כרטיס אשראי, ואת היתרונות של אפשרות זו עבור השגת תזרים מזומנים מהיר.

הבעיה שהולידה את השירות הזה היא ההסתמכות הנרחבת על קבלה ומתן תשלומים באשראי בעולם של ימינו – הסתמכות שמובילה הלכה למעשה לכך שרבים מאתנו לא מכניסים כסף לחשבון הבנק.

העסקים שלנו מקבלים תשלומים באשראי, ואנחנו רואים את הרווח מהתשלומים האלה לעתים רק אחרי חודשים. שירותי ניכיון כרטיסי אשראי מאפשרים לנו לקבל מיידית את התשלומים המיועדים לנו דרך כרטיסי אשראי במזומן לחשבון הבנק, וכך להבטיח לעצמנו תזרים מזומנים מידי במידה וזה נחוץ לנו.

כמה עולה שירות ניכיון עבור כרטיס האשראי? מה משפיע על הריבית ומה מתאים לכם?

מה משפיע על הריבית? חברות ניכיון כרטיס אשראי קובעות את הריבית שהן לוקחות לעצמן על תשלומי כרטיס האשראי בהתאם למספר פרמטרים הקשורים לעסק המקבל את התשלום, בדומה לשירותי ניכיון צ'קים. הפרמטרים הללו הם המצב הפיננסי של הלקוח המקבל את התשלום, מספר התשלומים (פריסה), רמת היכרות עם הלקוח, גובה הריבית במשק, וכן בטחונות לתשלומים אם ישנן כאלה. כך, בסופו של דבר, נקבעת ריבית המתאימה לגובה התשלום המתקבל בכרטיס האשראי.

טווח מחירים :

ומה גובה הריבית? גובה הריבית שאותה לקוחים שירותי ניכיון כרטיס אשראי נע בדרך כלל בין אחוז אחד ל-3 אחוזים. ככל שהעסקה גדולה יותר מדובר, כמובן, ביותר כסף – אבל במידה ואתם זקוקים לתזרים מזומנים מהיר וזמין לחשבון הבנק של העסק שלכם, זהו פתרון איכותי ונוח ביותר.

אם העסק שלכם זקוק לתזרים מזומנים מהיר, ואתם רוצים לפנות לגורם אמין – פנו לשירות ניכיון איכותי

אין ספק כי השימוש הנרחב בכרטיסי אשראי הפך את החיים שלנו כלקוחות לפשוטים יותר – אבל את החיים שלנו כבעלי עסק למסובכים יותר. אם גם אתם מוצאים את עצמכם עם הגב לקיר בשל הסתמכות טוטאלית על קבלת תשלומים בכרטיסי אשראי, פנו לשירות אמין של ניכיון כרטיס אשראי – והבטיחו לעצמכם את הכספים הזמינים הנחוצים לכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן