כמה עולה שכפול מפתחות לרכב?

שכפול מפתחות לרכב

לעתים עולה צורך לשכפל את המפתח של הרכב

כאשר מאבדים את מפתחות הרכב, או כשיש צורך בעוד זוג מפתחות עבור נהג נוסף, ישנו צורך בשכפול של המפתח. אין מדובר בשכפול רגיל של מפתח, כמו מפתחות של בתים או של מנעולים, וזאת עקב מערכות ההגנה שקיימות ברכבים היום. מערכת ההגנה העיקרית היא אימובילייזר, אשר אינה מאפשרת להתניע את הרכב עם מפתח שאין לו שבב מתאים. הצורך בהתאמת המפתח לאימובילייזר גורם לשכפול מפתחות לרכב להיות מסובך יותר לעומת כל מפתח אחר, והמחירים בהחלט שונים משכפול של מפתחות אחרים.

מהם המחירים של שכפול המפתחות לרכב?

טווחי המחירים בשכפול מפתחות לרכב יכולים להשתנות מאוד לפי סוג הרכב ולפי סיבת השכפול:
• כאשר נשאר מפתח – במקרים בהם עדיין יש מפתח כלשהו שניתן לשכפל, כמו למשל שפשוט זקוקים לעוד מפתח עבור נהג נוסף, המחירים הינם נמוכים יותר. זאת מפני שבמקרה כזה ניתן פשוט לשכפל מהמפתח הקיים את הקוד של מערכת האימובילייזר למפתח החדש. שכפול ללא שלט יעלה 150-300 שקלים. שכפול מפתח עם שלט יכול לעלות כ350-800 ₪ לרכבים ישנים והמחיר מטפס ל550-1800 ₪ עבור רכבים חדשים, כמובן עם תלות בתחכום הרכב ומערכת השלט שלו.
• כאשר לא נשארו מפתחות – במקרה זה ישנו צורך בהליך מסובך יותר, בו המנעולן מגיע לרכב עצמו ומאפס את האימובילייזר. לאחר מכן, מנעולן הרכב מתקין קוד חדש. זהו תהליך ארוך יותר, ולכן גם יקר יותר. טווח המחירים עבור שכפול מפתח כאשר אין בנמצא עוד מפתחות נע בין 350-950 ₪ עבור רכבים ישנים מאוד. עבור רכבים משנות האלפיים המוקדמות ואילך המחירים נעים בין 800 ל-3,000 שקלים.

רק מנעולן רכב מוסמך יכול לבצע את העבודה

לא כל מנעולן יכול לבצע שכפול מפתחות לרכב, שכן הדבר מצריך ידע מקצועי, אישור מהמשטרה ויכולת טכנית גבוהה. ביצוע על ידי אדם לא מקצועי עשוי לגרור הוצאות שווא על מפתח שאינו עובד. לכן, חשוב שהעבודה תתבצע אך ורק על ידי מנעולן רכב מוסמך, אשר יאפשר לכם לקבל מפתח חדש תקין.

שכפול מפתחות לרכב

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן