כמה עולה שנאי של ממיר מתח?

לעתים קרובות, אנו מוצאים את עצמנו נזקקים לשנאים שונים שביכולתם להמיר מתח. אחת הסיבות לכך היא שיש פשוט הפרשים ברמות המתח המקובלות בין מדינות שונות בעולם. בעוד שבישראל ובאירופה אין לרוב הבדלים משמעותיים, הרי שמול ארה"ב למשל, יש הבדלים, ומאחר שזו תעשיה גדולה מאד – לעתים קרובות המורצים שנקנה שם לא יתאימו במתח שלהם לארץ. לכן, אנשים מצטיידים בממיר מתח מתאים. אולם, כמה הוא עולה? יש כמה גורמים שמשפיעים על המחיר שלו, וראוי להכיר את כולם:

השפעות שונות על מחירי השנאים

  • איזה סוג של המרה – קודם כל, יש הבדלים בין סוגי ההמרה. כך למשל, ממיר מתח 110 220 נחשב לממיר מקובל מאד. ממיר מתח 110 220 מבצע את ההמרה לרוב המוצרים שמתאימים למתח האמריקאי – והופך אותם לרמת מתח שמתאימה לישראל (110). לרוב, טווחי המחירים של ממיר מתח 110 220 יהיו בין 100 ל400 ש"ח – תלוי באיכותו של הממיר. עבור ממירים מסוגים אחרים נדירים יותר – המחירים גבוהים יותר.שנאי אוטוטרפו - ממיר מתח 110 220
  • ממיר בית או לרכב – יש הבדל משמעותי בין ממירים שמיעודים להמרת מתח בבית להפרשים בין מדינות, לבין ממירים שתאם קונים להמרת מתח בתוך הרכב שלכם. ממירים אלו נחשבים יקרים יותר, ובעוד שהממירים הביתיים יעלו בין 100 ל700 ש"ח, הרי שאצל ממירי המתח לרכב המחירים נעים בין 300 ל1,500 ש"ח בהתאם.
  • אחריות – כמובן שאם אתם רוכשים ממיר מתח, רצוי שתהיה לו אחריות. האחריות יכולה לייקר את הממיר יותר – ולעתים יש לה השפעה של 100 ש"ח כלפי מעלה – אבל כמובן שהיא משתלמת בטווח הארוך.

כדאי להצטייד בממיר איכותי

שימו לב שלרוב, מומלץ בחום שיהיה לכם ממיר מתח איכותי יחסית. ממירים איכותיים יוכלו לשמור על בטיחות שימוש במכשיר ולשמש אתכם לאורך זמן – ומכאן הרכישה שלהם היא משתלמת יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן