כמה עולה תהליך ציפוי מתכת

ציפוי מתכת

ציפוי מתכת מאפשר לנו להקנות לחומרים שונים תכונות אשר לא היו להם קודם

במקרים רבים נרצה לצפות מתכות בחומרים שונים בכדי להקנות להן תכונות שונות כגון עמידות בפני מים, יצירת אפשרות לבידוד חשמלי ועוד. ציפוי זה יכול להיות רלוונטי במקרים רבים, בייחוד בתחום הייצור והבנייה, וכדאי לדעת מהם הגורמים המשפיעים על מחיר ציפוי מתכת במידה ואנו מעוניינים בביצוע ציפוי שכזה.

אז מהם הגורמים המשפיעים על מחיר ציפוי מתכת?

סוג החומר המצפה: כאמור, ציפוי מתכת יכול להתבצע בעזרתם של חומרים שונים ומגוונים, כאשר לכל חומר תכונה אחרת והשפעה שונה על המתכת אותה הוא מצפה. החומרים השונים אינם נבדלים זה מזה רק בתכונותיהם, אלא גם במחירם, כך שככל שנבחר בחומר יקר יותר לשם ציפוי מתכת, כך כמובן גם נשלם יותר. חשוב לציין כי בנקודה זו אין אנו יכולים לבצע שינויים רבים, ולרוב ניאלץ להשתמש בחומר אשר מעניק את התכונות הנחוצות לנו ללא אפשרות להחליפו.

גודל האלמנט המצופה: גודל האלמנט המתכתי שאנו מצפים משפיע גם הוא על המחיר הסופי, היות והוא מכתיב את היקף העבודה וכן את כמות חומרי הגלם בהם ייעשה שימוש בכדי לצפות אותו, כך שככל שאנו מעוניינים בציפוי אלמנט גדול יותר, כך נצטרך לשלם גם יותר בעבור הציפוי. גם בנושא זה אנו רואים כי לא ניתן להשפיע על המחיר, היות והוא תלוי אך ורק בגודל האלמנט המצופה.

החברה המבצעת: ישנן חברות רבות בשוק אשר מציעות שירותי ציפוי מסוגים שונים, כאשר לכל חברה ההתמחות שלה ומחירון שונה. כאשר אנו מעוניינים בביצוע ציפוי מתכת לאלמנט או חלק ממנו, כדאי שנבצע קודם סקר שוק בדבר הצעות המחירים של החברות השונות, כך שנוכל לבחור בחברה המבצעת עבודה איכותית, אך גם מציעה מחיר אטרקטיבי עבורה.

ציפוי מתכת

מחיר תהליך ציפוי מתכת מושפע מגורמים רבים, ולכן אנו רואים שוני ממקרה למקרה

בשל הגורמים השונים המשפיעים על המחיר , המחיר נע בטווח רחב יחסית של 50-2,000 ₪, כאשר כמובן נוכל למצוא מקרים בהם התהליך יהיה יקר יותר או פחות מטווח זה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן