כמה עולה תיקון דוד שמש?

?????????תקלות נפוצות בדוד שמש באות לידי ביטוי בתקלות שונות: קצר חשמלי, הצטברות אבנית, שברים בקולטני השמש, בקעים בגוף החימום, נזילות בצינורות ועוד. התקלות מתרחשות בכל סוגי הדודים ויש לשים לב למקצועיות אנשי המקצוע.

פרמטרים המשפיעים על המחיר:

כדאי לבחור איש שירות איכותי ולקבל הצעת מחיר המבוססת על הפרמטרים הבאים:

א. ביקורת – ביקור טכנאי ואיש שירות ללא חלפים יעלה 180-250 ש"ח. הביקורת הכרחית לחיסכון בתיקונים יקרים בהמשך והיא מומלצת אחת לשנתיים לפחות. בנוסף, ישנו טיפול תקופתי הכולל שטיפת קולטים, הסרת אבנית וחיזוק עיגון ועלותו 500-800 ש"ח.

ב. ניקוי אבנית – אפשר להימנע מהוצאות גבוהות על תיקון דוד שמש באמצעות הזמנת איש שירות לצורך ניקוי אבנית. הניקוי כולל פתיחת פלאנג', הוצאת האבנית בגוף הדוד והתקנת פלאנג' חדש. עלות הניקוי היא בין 250-500 ש"ח.
כמו כן ניתן להתקין מסנני אבנית חיצוניים אשר יסננו את האבנית ובכך להאריך את חיי הדוד.

ג. סוג הגג – גג משופע או בעייתי משפיע על המחיר של תיקון דודי שמש. התוספת מגלמת את הסיכון שנוטל הטכנאי והיא באה לידי ביטוי בטווח מחירים של 200-400 ש"ח.

ד. וותק איש המקצוע – ככל שאיש המקצוע יהיה בעל ניסיון רב יותר ובעל שם בתחום ככל הנראה הוא ידרוש יותר כסף, לעומת זאת איש מקצוע בתחילת דרכו ידרוש פחות כסף על עבודתו כדי לצבור ניסיון ולקוחות.

טווח מחירים

העלות הממוצעת של תיקון דודי שמש תהיה בין 250-600 ש"ח, לא כולל תוספות מיוחדות על החלפת חלקים שונים או ביקור בשבתות ובחגים. במידה והתקלה היא בגוף החימום, עלות ההחלפה תהיה בין 200-350 ש"ח וזאת לעומת החלפת תרמוסטט שתעלה בין 250-400 ש"ח. החלפת שסתום ביטחון תעלה בין 250-300 ש"ח והתקנת מעמד לאחר בלאי או שחיקה תעלה בין 350-550 ש"ח.

לסיכום, העבודות השכיחות של טכנאי שירות בתחום דודי שמש כוללות: התקנת טיימר ומסנן אבנית או ניקוי קולטים, ניקוי אבנית ותיקון צנרת. עבודות אלו הן חלק בלתי נפרד מתחזוקת הדוד ויש לבצע אותן היטב ובמקצועיות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן