כמה עולה תיקון מכונת כביסה אלקטרולוקס

במדינת ישראל ניתן למצוא בהרבה בתים מכונת כביסה אלקטרולוקס, היא בעלת פונקציות וטכנולוגיות מתקדמות ביותר, חסכונית ועיצוב מוקפד, נוחות שימוש מרבית, כל אלו ואלמנטים נוספים מסבירים את הפופולריות לה זוכים דגמי מכונות כביסה אלקטרולוקס. אלקטרולוקס הינו למעשה קונצרן שוודי, אשר מייצר מוצרי חשמל מקצועיים וכן ביתיים, תחת שלושים וחמישה מותגים שונים. בשנת 1919 נוסדה החברה, היא מייצרת בין היתר מדיחי כלים, מקררים, מייבשי כביסה, מכונות כביסה, תנורים, שואבי אבק, כיריים וכדומה. אלקטרולוקס הינה אחת מיצרניות מוצרי החשמל אשר הן מובילות בעולם עם מכירות של מעל ארבעים מיליון מוצרים בכל שנה במאה וחמישים מדינות בכל רחבי תבל. מוצרי החשמל של חברת אלקטרולוקס מתוכננים תוך כדי מחשבה ראשית כל על הצרכן, במטרה לספק את הצרכים של הצרכן, ולהפוך את עבודות הבית לקלות ולפשוטות יותר, ולחסוך למשתמש זמן יקר לדברים אשר הם חשובים באמת.

מה טומנת בחובה מכונת כביסה אלקטרולוקס?

* אלקטרולוקס שמה דגש על עיצוב מוקפד בתהליכי פיתוח ועיצוב של המוצרים שלה בהתבסס על הגישה המושרשת במסורת העיצובית השבדית. כמו כן, תכנון מוצרי החשמל נעשה תוך מחשבה על שמירה על הסביבה ובשנת 2007 קונצרן אלקטרולוקס זכה בפרס הנציבות האירופית, הרשות המבצעת של האיחוד האירופי, על מאמציו לשיפור יעילות אנרגטית.

* מכונות הכביסה של החברה מאפשרים ליהנות מכביסה נקייה במינימום של מאמץ ובמקסימום חיסכון באנרגיה. למשל – דגמים רבים של מכונת כביסה אלקטרולוקס כוללים חידוש טכנולוגי אשר מאפשר קביעה של משך זמן הכביסה וחישוב אוטומטי של תכנית הכביסה בהתאם לרמת הלכלוך. דוגמא נוספת היא – תכנית ה- SOFT ACCESS המוטמעת בדגמי מכונות הכביסה. מערכת ייחודית זו הופכת את הכביסה במכונה לתהליך קל ונוח הודות למכסה אשר נסגר בלחיצת כפתור ולדלתות התוף עם מנגנון פתיחה רכה.

לסיכום, מכונת כביסה אלקטרולוקס פתח עליון חמש וחצי קילוגרם, שמונה מאות סל'ד, דירוג אנרגטי A+ פונקציית SUPER QUICK אשר מקצרת את זמן התכניות בחצי מיקומה החכם של מגירת הדטרגנט בגב הפתח העליון לנוחות מרבית = אלפיים מאה וחמישים ₪.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן