כמה עולה תיקון משחזת

משחזת היא כלי עבודה שימושי מאד בעיקר במפעלים ועבור אלו אשר "עובדים עם הידיים". המשחזת היא כלי עבודה ולכן מי שעובד איתה צריך קודם כל לעשות בה שימוש מקצועי אך מעבר לכך הוא רוצה שהיא תשמש אותו בצורה הטובה ביותר ולאורך זמן. כיוון שכלי העבודה השונים אשר משמשים אותנו בעבודות במפעלים או בעבודות בשטח, יכולים להישחק עם הזמן, שאלת מחיר התיקון עולה מדי פעם ויש אנשי מקצוע רבים אשר מחפשים את התשובה אליה. על מנת לעשות סדר בדברים חשוב להבין שתיקון משחזת תלוי בסוג המשחזת וכמובן בסוג הבעיה. להלן מספר דוגמאות: תיקון אבן משחזת ינוע בין 300-800 ₪ ברוב המקרים, מחיר לתיקון משחזת שטחים ינוע בין 8,000-15,000 ₪, בעוד בעיות פשוטות במשחזת עגולה יעלו כ- 800 ₪, ובעיות מורכבות יותר יכולות להגיע למחיר של 18,000 ₪. הכול תלוי בתקלה ובמרחק מהלקוח. כמובן, כמו כל תחום של תיקון או שיפוץ , חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים והם מי מבצע את התיקון, האם ניתנת אחריות לתיקון וכן כמה עולה התיקון לעומת משחזת חדשה. כל אותן שאלות הן רלוונטיות למי שעומד מול המשחזת כשהיא לא יכולה לסייע לו להתקדם בעבודה.

ביצוע התיקון

משחזת
משחזת

ביצוע תיקון של משחזות, כמו ביצוע תיקון של כל כלי עבודה, צריך להתבצע על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום. מי שמכיר את המשחזת המיועדת לתיקון, יוכל לבצע את העבודה כמו שצריך. לכן, רגע לפני שאתם מוסרים את המשחזת שלכם למישהו לצורך תיקון, יש לוודא כי יש לו היכרות עם המשחזת מהסוג שלכם, שהוא מכיר את החברה וכן שהוא כבר מנוסה בתיקונים אלו. לאחר העלאת השאלות הראשונות והבירור כי הוא יכול לבצע את התיקון, חשוב לקבל הצעת מחיר מראש לתיקון (כדי שלא תופתעו אחר כך) וכן חשוב לוודא כמה זמן ייקח התיקון. חשוב מאד לקחת את כל אלה בחשבון כיוון שכל יום בו אתם לא יכולים לעבוד עולה לכם כסף רב. לכן, גם אם מצאתם איש תיקון של משחזות אשר מגיע עם ניסיון או שמציע לכם לבצע את התיקון בעלות המתאימה לכם, יש לבחון תוך כמה זמן אתם תוכלו לחזור לעבודה תקינה ולהרוויח כסף.

אחריות לתיקון

חשוב מאד שלתיקון של המשחזת תהיה אחריות. בעל מקצוע אשר יכול לתת לכם אחריות הוא לרוב גם בעל מקצוע טוב יותר אשר מבטיח כי לא תצטרכו לחזור אליו. אם אתם זקוקים לבצע תיקון משחזת חשוב שתיקחו בחשבון לא רק מהי הצעת המחיר אשר נתנו לכם על התיקון אלא גם איזו אחריות נותנים לכם, כמה מבצע התיקון מנוסה בתחום וכן כמה זמן ייקח לו לבצע את העבודה הנדרשת. יכול להיות שתקבלו שתי הצעות אשר אחת יקרה יותר מהשנייה, אך היקרה תיתן לכם גם אחריות וזמן תיקון קצר יותר. פעמים רבות יהיה משתלם יותר לבחור בהצעה היקרה אם היא נותנת לכם מענה טוב יותר ומענה בזמן שנוח לכם כך שתוכלו לחזור לשגרת העבודה מהר ככל שרק ניתן. כמובן, לפני העבודה של התיקון יש לבצע בדיקה של התקלה ועליכם לשים לב כי מי שמבצע את הבדיקה עושה זאת ביסודיות ומקצועיות.

עורך: ט.ק.א. טכנולוגיה – תיקון משחזות

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן