כמה עולות עדשות מולטי פוקל?

שינוי סטייל

ראשית, נבין מהי בדיוק עדשת מולטי פוקל ומהן יתרונותיה. מי שצריך עדשות מולטיפוקל בדרך כלל יודע את זה, אבל בכל זאת נפתח ונסביר מהן בדיוק העדשות האלה. ובכן, כשמדברים על עדשות שכאלה הכוונה היא לעדשות שמשמשות את המשתמש בהן עבור טווח של יותר ממרחק אחד – כלומר עדשות שמשמשות גם לראייה מקרוב, גם לראייה מרחוק וגם לטווחי ביניים. מרבית האנשים הזקוקים למשקפים זקוקים למשקפיים הרלוונטיות לטווח אחד או שניים, בשל קוצר או רוחק רואי – אך כאשר מצב הראייה הוא כזה שבו נחוץ תיקון ראייה בכל טווח באשר הוא, יש צורך בעדשות מסוג מולטיפוקל. מובן מאליו שלא מדובר בעדשות זולות, וחשוב להבין בדיוק כמה הן עולות בכדי להשקיע נכון.

כמה עולות עדשות מולטי פוקל ? במה המחיר הזה תלוי ומה משפיע עליו?

במה המחיר תלוי? מחירי עדשות מולטיפוקל תלויים במידה רבה מאוד במידת החדשנות של העדשות. בשנים האחרונות חלו התפתחויות שונות בתחום עדשות אלה, וכיום הן מיוצרות באופן אישי עבור כל מי שזקוק להן בכדי להוות התאמה אידאלית לראייה שלו מכל בחינה. עם זאת, ישנן גם אפשרויות של עדשות מדורות ישנים יותר – כאשר הדבר מחולק לעדשות מהדור הישן, מדור הביניים ומהדור החדש – והמחירים נקבעים בהתאם.

כמה זה עולה? עדשות מולטי פוקל מהדור הישן תעלנה בדרך כלל 1000 עד 2000 ₪, וכיום כבר פחות נהוג להשתמש בעדשות אלה משום שההסתגלות אליהן קשה. מאידך, עדשות מדור הביניים שהן שכיחות ביותר עולות בין 2,000 ל-5,000 ₪, וניתן כבר למצוא עדשות בהתאמה איכותית עבורכם מדור זה. עדשות מהדור החדש עולות 3,500-7,500 ₪, והן בהכרח מותאמות באופן אישי ללקוח, ותקופת ההסתגלות אליהן קצרה ונוחה ביותר.

עדשות מולטי פוקל
לראייה התקינה והבריאה שלכם אין מחיר – וחשוב להשקיע בכך בצורה נכונה

הראייה שלכם היא חלק בלתי נפרד מאיכות החיים שלכם, וכשאתם צריכים להשקיע בעדשות למשקפיים שתפקידן לתקן את הראייה באופן מקיף ומלא – מרחוק, מקרוב ומטווחי הביניים – כדאי לחשוב על השקעה של עדשות מולטי פוקל שמותאמות אליכן אישית ושתשמשנה אתכם בצורה האיכותית ביותר לאורך זמן רב.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן