כמה עולות פלטות עץ לשולחן?

פלטות עץ לשולחן

פלטות עץ הן החלק העיקרי בתהליכי בנייה או שיפוץ של שולחנות

אם אתם רוצים לבנות שולחן בשיטת עשה זאת בעצמך, אם אתם רוצים לייצר רהיט איכותי לחדר אוכל או סלון בכוחות עצמכם, או אם אתם מעוניינים לשפץ רהיט ישן – אתם צריכים לדעת אילו רכיבים נחוצים עבור המטרה הזאת. החלק הבסיסי ביותר בכל שולחן הוא כמובן הפלטה העיקרית שלו, ובמרבית המקרים יהיה מדובר בפלטות עץ. פלטות עץ לשולחן צריכות להיבחר בצורה נכונה עבור השולחן שלכם, והעבודה המתבצעת עליהן ובחיבור שלהן צריכה להיות מקצועית ויסודית – אבל ראשית צריך לדעת כמה זה עולה.

כמה עולות פלטות עץ המיועדות ומתאימות לשולחנות? מה משפיע על המחיר הזה?

  • אילו סוגי פלטות קיימים? כשאתם רוצים לרכוש פלטות עץ לשולחן, עוד לפני שניתן לקבוע כמה הן עולות, צריך להכיר את האפשרויות השונות בתחום. פלטות שונות עולות מחירים שונים, וטווח המחירים משתנה בהתאם לסוג הפלטה שבה תבחרו עבור השולחן שלכם. כך, פלטות עץ סנדוויץ', פלטות מסוג MDF או OSB ופלטות סיביות – נחשבות לזולות יחסית. מאידך, פלטות עץ אורן או בוצ'ר בלוק הן יקרות יותר. גם עובי הפלטה משפיע על המחיר שלה בצורה ישירה, כאשר ככל שהפלטה עבה יותר כך המחיר שלה גבוה יותר.

 

  • כמה זה עולה? טווחי המחירים של פלטות עץ לשולחן הם דינמיים, כאשר האפשרות הבסיסית והאיכותית של פלטות עץ אורן נעה בין 100 ל-450 ₪ למ"ר פלטה, כשהמחיר משתנה בהתאם לעובי הפלטה. פלטות אחרות, כמו MDF או OCB, נעות בטווח המחירים שבין 40 ל-130 ₪ לפלטה, ואפשרות כמו עץ סנדוויץ' יכולה גם להגיע בטווח מחירים של 40 עד 350 ₪, בהתאם לעובי הפלטה.

אם אתם זקוקים לפלטות עץ, ודאו שאתם רוכשים אותן בצורה חכמה

כשאתם רוצים לרכוש פלטות עץ לשולחן, אתם צריכים לבצע את הרכישה הזאת בצורה חכמה בהתאם לסוג הפלטה הנחוצה עבור השולחן שלכם, ובהתאם למחיר שאותו נכון לשלם עבור הפלטות הנחוצות לכם. כשאתם יודעים מה טווח המחירים עבור סוג העץ שנחוץ לכם, אתם יכולים לקבל את ההחלטה הזאת בצורה חכמה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן