כמה עולים אופניים מתקפלים?

אופניים חשמלייםבעולם כולו אנו עדים לתופעה בה יותר ויותר אנשים בוחרים לשים את הרכב בחניית הבית ולהתנייד בערים בעיקר באמצעות כלי רכב כמו אופניים רגילים או חשמליים. האמת היא כי הרכיבה על אופניים בארץ תפסה גם כן תאוצה בשנים האחרונות והעיר המובילה כיום את תרבות הרכיבה על אופניים היא כמובן תל אביב שהכשירה עשרות ממסלולי נסיעה ייעודיים לאופניים לצד הכבישים או בשדרות העיר המוצלות. אחד מהרעיונות המוצלחים בעיר הם רכישת אופניים מתקפלים. למה? כי קל וחסכוני לאחסן אותם בדירה העירונית, הם קלים וניתן לקחת אותם גם לטיולים מחוץ לעיר בלי מתקן מיוחד ברכב.

אם גם אתם מעוניינים לרכוש אופניים מתקפלים יש כמה דברים שצריך להביא בחשבון לפני שמחליטים. לדברים אלה יש השפעה גדולה על המחיר.

הגורמים המשפיעים על מחיר אופניים מתקפלים

רגילים או חשמליים – הפרמטר העיקרי המשפיע על מחיר אופניים מתקפלים הוא הסוג שלהם. אופניים רגילים יהיו בעלות של רבע ממחיר אופניים חשמליים. מכיוון שאופניים חשמליים הפכו להיט גדול בארץ ובמיוחד בערים, הרי שיש לקחת בחשבון שעלות אופניים כאלה נעה סביב 3000 ל- 6500 ₪ לזוג אופניים סטנדרטיות. לזה יש להוסיף מנעול חזק שצריך כדי שלא יגנבו אותם ועוד אביזרים שונים.

היצרן – גם לשם היצרן יש השפעה גדולה על מחיר אופניים מתקפלים וכאשר אתם בוחנים דגמים דומים יהיה הבדל במחיר בין יצרנים מוכרים כדוגמת ראלי ופיז'ו לעומת יצרנים לא מוכרים מהמזרח הרחוק וכדומה.

גודל ודגם – גם לגודל האופניים יש השפעה על המחיר. אופני ילדים ימכרו במחיר נמוך בהרבה מאופני מבוגרים וגם לדגם הספציפי יש השפעה על המחיר. אופניים אם או בלי רמה, גודל הגלגלים וצורת הכידון, כל אלה משפיעים על המחיר.

צורת הקיפול – אופניים ניתן לקפל בכמה צורות ועד לקיפול המכניס אותם לתיק קטן שניתן לשאת ביד (ממש כך). גם לאופן הקיפול יש השפעה על המחיר.

ומה יהיה המחיר

המחיר של אופניים מתקפלים לא חשמליים מתחיל ב 1000 ₪ לערך ואופניים חשמליים מתקפלים יתחילו במחיר של 5000 ₪ ומעלה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן